همایش مدیریت ارتباطات راهبردی روابط عمومی های گیلان در لاهیجان برگزار شد
ICTPRESS - همایش مدیریت ارتباطات راهبردی ویژه روابط عمومی های استان گیلان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از دیارمیرزا، همایش مدیریت ارتباطات راهبردی روابط عمومی های گیلان با حضور فرماندار لاهیجان، معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان، رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان، رییس سازمان چای کشور، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی گیلان، رؤسای ادارات و مدیران دستگاه های اجرایی لاهیجان و با سخنرانی دکتر حمید شکری خانقاه در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، برگزار شد.
حمید شکری خانقاه، استاد دانشگاه و مشاور راهبرهای ارتباطی و رسانه ای روابط عمومی کشوری، روابط عمومی را یکی از ارکان مهم مدیریت هر سازمان و وزارت خانه دانست و گفت: روابط عمومیها باید مدیریت نظام ارتباطات سازمان را بر عهده بگیرند و مهارت های ارتباطی کلامی و غیرکلامی را توسعه دهند.
وی در این سمینار، مباحث مهم و تخصصی حوزه روابط عمومی در سطح دستگاه های اجرایی را مطرح و خواستار توجه مدیران و کارشناسان روابط عمومی به کارآمدی و دانش افزایی شد.
شکری خانقاه با بیان اینکه گیمیفیکیشن میتواند به عنوان یک طرحواره ارتباطی و یک جعبهافزار مؤثر برای جذب و نگهداشت مخاطبان، مشتریان و ذینفعان در روابطعمومی استفاده شود، افزود: لاهیجان، پایتخت و شهر جهانی چای است و با استفاده از ظرفیت و اجرای مکانیسم های اثر گذار و کاربردی گیمیفیکیشن میتوان برای معرفی چای ایرانی و جلب نظر بیشتر مردم به سوی مصرف این تولید داخلی اقدام کرد.
وی اضافه کرد: چای داخلی دارای طعم خاص و فوائد بسیاری است که در صورت تبلیغات و طراحی یک کمپین ارتباطی درست، بستهبندی مناسب و نشان دادن برتریهای این چای نسبت به چای خارجی میتوان علاوه بر جلب نظر مردم برای مصرف آن، نسبت به حمایت دولت از تولید داخلی چای کار ارتباطی و رسانه ای کرد.
لازم بذکر است این همایش با مشارکت شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی گیلان، شهرداری لاهیجان، فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان و سازمان چای کشور و با بیش از ۴ ساعت در دو بخش در سالنهای حزین و خواجه نصیر دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

نظرات : 0