۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

گام بلند مخابرات در مسیر توسعه شبکه فیبرنوری غرب تهران

ICTPRESS - لطفی مدیر مخابرات منطقه تهران از روند عملیات اجرایی پروژه برگردان فیبرنوری محله جنت آباد ، دوشنبه 25 خرداد ماه سال جاری بازدید کرد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه تهران، در ادامه اجرای پروژه برگردان از کابل مسی به فیبرنوری در استان تهران، عملیات اجرایی حفاری، داکت کشی و فیبرگذاری از سوی مرکز مخابرات پیام نور و با مشارکت شرکت راژمان گستر آریا به عنوان پیمانکار و مجری طرح در سطح معابر و خیابان های محدوده جنت آباد ادامه دارد.

 لطفی در این بازدید که دوشنبه 25 خرداد ماه انجام شد، افزایش دایری سرویس روی فیبرنوری را اولویت اصلی پروژه برگردان در مخابرات منطقه تهران دانست و گفت: برای تحقق این هدف، تمرکز ما باید روی افزایش حداکثری مشتری و جذب مشتریان دیتا در هر منطقه باشد.

مدیر مخابرات منطقه تهران،  تلاش برای همراهی شهروندان، ارتقا کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتريان را محورهای اصلی پیشبرد و موفقیت پروژه برگردان مس به فیبرنوری اعلام کرد.

شایان ذکر است برای انجام این پروژه شش کیلومتر حفاری در معابر و کوچه ها انجام خواهد شد، که تاکنون هزار و 500 متر آن انجام شده و با اتمام کار و جمع آوری چهار رشته کابل مسی، شش هزار و 700 شماره تلفن ساکنین این محدوده، از کابل مسی به فیبرنوری برگردان خواهد شد.

گفتنی است مرکز مخابرات پیام نور تهران با بیش از 140 هزار مشترک تلفن ثابت ، یکی از بزرگترین مراکز اداره کل مخابرات منطقه چهار در استان تهران است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

90143