۱۴۰۴ چهارشنبه ۲۷ فروردین
02:53:43 AM

درخواست کاربران سیم کارت اعتباری قطر برای افزایش اعتبار سیم کارت

ICTPRESS - مشترکین تلفن همراه اعتباری در قطر از مدت اعتبار کوتاه مانده حساب خود ابراز ناامیدی می‌کنند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مشتریان هر دو اپراتور Ooredoo و Vodafone تحت تاثیر این بازه‌های زمانی کوتاه قرار گرفته‌اند که برای کسانی که بلافاصله از اعتبار خود استفاده نمی‌کنند، مشکلاتی را ایجاد کرده است.
 

اعتبار ۳۰ روزه اوریدو باعث ایجاد نارضایتی شده است

برای کاربران اوریدو، مبالغ شارژ بین ۱۰ تا ۹۹ ریال قطر فقط ۳۰ روز اعتبار دارند. 

این بدان معناست که اگر مشتری در عرض یک ماه از اعتبار خود استفاده نکند، موجودی او از بین خواهد رفت. برای شارژهای ۱۰۰ ریال قطر و بالاتر، اعتبار به ۹۰ روز افزایش می‌یابد. 

با این حال، پس از انقضای مدت اعتبار، کاربران تا زمانی که دوباره شارژ نکنند، قادر به برقراری تماس یا ارسال پیام نخواهند بود. 

یکی از مشتریان اوریدو تجربه خود را به اشتراک گذاشت و گفت: "من ۸۰ ریال قطر شارژ کردم اما چون در خانه و محل کار اینترنت داشتم از آن استفاده نکردم. 

اعتبار پس از یک ماه از بین رفت. من فکر می‌کنم دوره اعتبار باید طولانی‌تر باشد." مشکل از آنجا ناشی می‌شود که دوره اعتبار از تاریخ شارژ شروع می‌شود و بدون شارژ مجدد، کاربران تمام موجودی باقی‌مانده خود را از دست می‌دهند.


کاربران وودافون نیز با مشکلات مشابهی روبرو هستند

خدمات پیش پرداخت وودافون نیز از الگوی مشابهی پیروی می‌کنند. شارژهای بین ۱۰ تا ۸۰ ریال قطر ۳۰ روز اعتبار دارند، در حالی که مبالغ بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ ریال قطر ۹۰ روز اعتبار دارند. 

پس از ۱۸۰ روز بدون هیچ گونه شارژ، سیم کارت منقضی می‌شود و کاربران بدون خدمات باقی می‌مانند. یکی از مشتریان ناامید وودافون اظهار داشت: "من ۲۰ ریال قطر شارژ کردم و به موقع از آن استفاده نکردم. بعد از ۳۰ روز منقضی شد! اگر من خارج از شهر باشم یا سرم شلوغ باشد، چرا اعتبارم نباید بیشتر دوام بیاورد؟" 

این مشتری به ناراحتی ناشی از شارژ مجدد پس از بازگشت از سفر اشاره کرد که هزینه‌ها و ناامیدی‌های بیشتری را به همراه دارد.


مشتریان خواستار دوره‌های اعتبار طولانی‌تر هستند

مشتریان اوریدو و وودافون هر دو خواستار تغییر در سیستم فعلی هستند و امیدوارند دوره‌های اعتبار طولانی‌تری داشته باشند که نیازهای مختلف مصرف آنها را برآورده کند. 

برای کسانی که تماس‌های مکرر برقرار نمی‌کنند یا از داده استفاده نمی‌کنند، دوره فعلی خیلی کوتاه به نظر می‌رسد و کاربران با اعتبار هدر رفته مواجه می‌شوند.

این مقاله در qatarmoments منتشر شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

75476