۱۴۰۵ چهارشنبه ۰۳ تیر

کلاس‌های دانشگاه‌ها تا پایان سال مجازی شد

ICTPRESS - با اعلام‌ وزارت علوم، کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان سال جاری (۱۴۰۴) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شورای معاونین وزارت علوم با اشاره به تداوم حملات اخیر به کشور، تصمیم بر غیرحضوری شدن آموزش در مراکز آموزش عالی گرفت. بر اساس این مصوبه، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی موظف هستند برای آن دسته از دانشجویانی که امکان اتصال به اینترنت و کلاس‌های مجازی را ندارند، اقدامات و تمهیدات جبرانی لازم را پیش‌بینی و اجرا کنند.

در بخش دیگری از تصمیمات این وزارتخانه ذکر شده است که اگر در برخی دانشگاه‌ها و موسسات شرایط خاصی وجود داشته باشد، کارگروه مدیریت استانی آموزش عالی این اختیار را دارد تا بر اساس مقتضیات و شرایط همان منطقه تصمیمات متفاوتی اتخاذ کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

55714