کلاسهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی حضوری شد
ICTPRESS - با ابلاغ معاون آموزشی وزیر علوم کلاسهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی حضوری برگزار میشود.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ابوالفضل واحدی روز ۳۱ اردیبهشت در نامهای خطاب به روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی اعلام کرد: « با توجه به هماهنگیهای به عمل آمده و با هدف حرکت تدریجی به سوی آموزش حضوری در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مقتضی است تمهیدات و اقدامات لازم برای تداوم فعالیتهای پژوهشی و برگراری کلاسهای آموزشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری، در هفته های باقیمانده تا پایان نیمسال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴ اتخاذ شود.
همچنین دانشگاهها میتوانند در مورد برگزاری کلاسهای فشرده حضوری برای دروس کارگاهی/آزمایشگاهی در مقاطع کارشناسی /کاردانی برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.»
نظرات : 0