تفاهمنامه همکاری مخابرات تهران و نمایشگاه بینالمللی امضا شد
ICTPRESS - تفاهمنامه همکاری متقابل بین مخابرات منطقه تهران و نمایشگاه بینالمللی تهران برای توسعه شبکه فیبرنوری با امضای لطفی مدیر مخابرات منطقه تهران و بیگزاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بینالمللی تهران، شنبه دوم خردادماه جاری، مبادله شد.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، لطفی مدیر مخابرات منطقه تهران با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت های ارتباطی نمایشگاه، گفت: نمایشگاه بین المللی، محملی برای هوشمندسازی ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی است، بنابراین برای دستیابی به این مهم، لازم است بستر و زیرساخت مورد نظر و پرظرفیت در ارائه خدمات انعطافپذیر و در ارائه دسترسی به کاربران آسان باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: مخابرات با تامین زیرساخت فیبرنوری، ظرفیتهای زیادی در مجموعه نمایشگاه بین المللی ایجاد می کند و امیدواریم این تفاهم نامه، نقطه شروعی برای هوشمندسازی صنایع و کسب و کارها و خدمات قابل ارائه در مجموعه نمایشگاه باشد.
مدیر مخابرات منطقه تهران گفت: با فراهم شدن زیرساخت فنی لازم و همکاری های بین سازمانی، توانمندی های سازمان ها، شرکت ها و دستگاه های اجرایی با بهره گیری از تکنولوژی های جدید ارتباطی در قالب غرفه های نمایشگاهی به جهانیان عرضه و معرفی می شود.
در این جلسه بیگزاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بینالمللی تهران نیز با اشاره به هماهنگیهای انجام شده در سال گذشته، گفت: ما در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران به دنبال ارتقای زیرساخت های فنی و ارتباطی برای بهبود خدمات نمایشگاهی هستیم و خدمات مبتنی بر شبکه و تسهیلاتی که برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی و یا هر رویداد دیگر لازم است، با همکاری مخابرات تهران در حال انجام است.
وی افزود: پیشینه و اعتبار برند شرکت مخابرات و اعتماد ناشی از آن، تضمین پشتیبانی شبکه و خدمات در آینده و همچنین عدم وجود مشکلات تعرفه ای در نرخ هزینهها، از جمله دلایلی است که پس از بررسیهای فنی و کارشناسی، به امضای تفاهم و تعامل با مخابرات تهران منجر شد.
نظرات : 0