۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

شبکه‌های اجتماعی

قابلیت‌های جدید اینستاگرام رونمایی شد

ICTPRESS - اینستاگرام، قابلیت‌های جدیدی شامل ویرایش پیام، «پین» کردن چت‌های مهم و کنترل حریم خصوصی را رونمایی کرد.

متا پلتفرمز دیگر محتوای سیاسی را ترویج نمی‌کند

ICTPRESS - متا پلتفرمز از این پس محتوای سیاسی را به کاربران اینستاگرام و تردز (اپ وابسته به اینستاگرام و مشابه ایکس) پیشنهاد نمی کند.

قابلیت‌های کاربردی تلگرام در بروزرسانی جدید

ICTPRESS - در بروزرسانی جدید تلگرام ویژگی‌های جدیدی چون پیام یکبار مصرف صوتی و تصویری که پس از شنیده یا دیده شدن پاک می‌شوند، به این پیام‌رسان افزوده شده است.

رونمایی از لوگوی جدید توییتر؛ X جایگزین پرنده آبی شد

ICTPRESS - ایلان ماسک و لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر، لوگوی این شبکه اجتماعی را رونمایی کردند که یک ایکس سفید در یک زمینه سیاه است و جای نماد پرنده آبی معروف را می‌گیرد.

ویژگی‌های جدید به تردز می‌آید

ICTPRESS - مدیر اینستاگرام اعلام کرد اپلیکیشن تردز (Threads) قرار است ویژگی‌های جدید زیادی شامل هشتگ به سبک توییتر، دکمه ویرایش پیام، صفحه ترندینگ و حتی قابلیت آرشیو خودکار را معرفی کند.

وزیر ارتباطات: مردم مطالباتشان را از طریق شبکه ویراستی به مسئولان اعلام کنند

ICTPRESS - وزیر ارتباطات با بیان اینکه شبکه اجتماعی داخلی ویراستی تاکنون حدود ۲۰۰ هزار کاربر دارد، گفت: در حال حاضر حدود ۱۲-۱۳ نفر از اعضای دولت به این شبکه پیوسته‌اند.

هر آنچه که باید درباره فالوور فعال و واقعی در اینستاگرام بدانید

ICTPRESS - فالوور به معنای دنبال کننده در شبکه های اجتماعی است. به طور کلی، فالوور به شخص یا حساب کاربری اشاره دارد که تصمیم گرفته است، پست ها و فعالیت های شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کند.