۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ارائه خدمات پلتفرم بوم فراز بانک ایران زمین در پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

ICTPRESS - شرکت توسعه فناوری‌های روز بانک ایران زمین (فراز)، در این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، خدمات پلتفرم بوم فراز که ارائه دهنده سرویس‌های بانکی تخصصی صنعت بورس، بانک و بیمه برای استفاده در نرم افزارهای تخصصی است، معرفی کرد.

 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی جامپ، امیررضا میرجعفری مدیر ارشد کسب و کار شرکت فراز در این‌باره توضیح داد: پلتفرم زیرساخت بانکداری باز که توسط شرکت فراز ایجاد شده است، سرویس‌های بانک ایران زمین را داخل نرم‌افزارهای شرکت‌های بزرگ مانند شرکت‌های بیمه، بورس و کارگزاری قابل استفاده می‌کند تا آنها بتوانند با پیاده‌سازی این سرویس‌ها در نرم‌افزارهایشان، خدمات لازم را به مشتریان ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به پکیج سرویس سفر کامل مشتری که انجام عملیات بانکی آنلاین بدون نیاز مراجعه به بانک را امکان‌پذیر می‌کند، افزود: این پکیج کامل شامل سرویس‌های احراز هویت و شناسایی مشتری، افتتاح حساب بانکی، برداشت و انتقال وجه و ...... است که مشتریان کارگزاری‌ها یا بیمه‌ها بتوانند با انجام فرآیند، بدون مراجعه به شعبه بانک، کارهای بانکی لازم در کارگزاری بورس یا بیمه را انجام دهند.

میرجعفری همچنین درباره محصول آمنی‌چنل بانک ایران زمین که توسط شرکت فراز ارائه شده است، گفت: این محصول یکسان‌سازی تجربه کاربر در چنل‌های مختلف بانک را انجام می‌دهد که یکی از آنها چنل موبایل و خروجی آن فراز پلاس است که هم‌اکنون روی شبکه بانک قرار گرفته است؛ محصول وب فراز نیز آماده بهره برداری شده و در وبسایت بانک ایران زمین قابل استفاده میباشد.  چنل‌های دیگر مانند ای‌تی‌ام و ... نیز در حال آماده‌سازی است و به‌زودی ارائه خواهد شد.

 

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد تا روز جمعه ۱۹ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد و مدیران و کارشناسان شرکت فراز میزبان علاقه‌مندان بودند.

لازم به ذکر است شرکت توسعه فناوری‌های روز ایران زمین (فراز) به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ جهان ارقام پارس (جامپ) هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، فعالیت می‌کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

82311