۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

پکیج فضایی برای دانش آموزان پایه هفتم تا نهم

ICTPRESS - دو پلتفرم «فیلیمومدرسه» و «لرنیتو» برای بهبود آموزشی دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم همکاری ویژه‌ای را آغاز کردند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی فیلیمو، یکی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزان مخصوصا هنگام انتقال از مقطع دبستان به متوسطه، پیدا کردن کتاب یا پلتفرم کمک درسی مناسب برای یادگیری و تمرین بیشتر جهت موفقیت تحصیلی است.

«فیلیمومدرسه» در یک همکاری تازه با اپلیکیشن لرنیتو برای سال تحصیلی جدید، توافق مشترکی برای ارائه خدمات با کیفیت و بی سابقه ای به دانش آموزان سه مقطع هفتم، هشتم و نهم را ترتیب دادند.
 
طبق این توافق یک بسته ویژه تحت عنوان «پکیج فضایی» با کمترین قیمت و کیفیت عالی طراحی شده که دانش آموزان متوسطه اول می‌توانند با خرید آن هم به آموزش های کامل ویدیویی فیلیمومدرسه با روش سرگرم آموزی، دسترسی داشته باشند و هم به بانک ۴۰هزار سوالی لرنیتو برای تمرین بیشتر تا دغدغه دانش آموزان برای یادگیری و تمرین موثر، بصورت کامل برطرف شود.

«فیلیمومدرسه و لرنیتو» دو پلتفرم آموزشی و پرمخاطب طی سال های گذشته با نوآوری در ارائه برنامه های آموزشی، بخش بزرگی از بازار آموزش غیر حضوری را به خود اختصاص داده‌اند.

نظرات : 0

ثبت نظر

34849