۱۴۰۳ یکشنبه ۰۹ اردیبهشت

افتتاح مدرسه تلوری خرم‌آباد؛ پروژه‌های بنیاد قلم‌چی در کشور ۵۰۰ تایی شد

ICTPRESS - دبستان اهدایی بنیاد قلم‌چی به دانش‌آموزان منطقه تلوری خرم‌آباد در استان لرستان که ۵۰۰ امین پروژه ساخت و تکمیل (مدرسه، کتابخانه و دانشگاهی) بنیاد قلم‌چی در کشور است، امروز سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ افتتاح شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این مدرسه که هجدهمین مدرسه بنیاد قلم‌چی برای دانش‌آموزان استان لرستان است و ظرفیت ۳۶۰ دانش‌آموز در دو نوبت را دارد، با زیربنای ۹۳۴ مترمربع فضای آموزشی در ۲ طبقه، شامل ۶ کلاس درس، اتاق‌های اداری، اتاق‌های بهداشت و رایانه، کتابخانه، سالن چندمنظوره (نمازخانه و اجتماعات) و زمین چمن مصنوعی برای ورزش است.

مرتضی خرم‌آبادی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در گفت‌وگویی، اظهار داشت: این مدرسه در منطقه حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار تلوری ساخته شده که پیش از این برای مقطع ابتدایی مدرسه‌ای نداشت و دانش‌آموزان مجبور بودند حدود ۶ کیلومتر مسافت را با تردد از جاده تا مرکز شهر طی کنند که همین موضوع موجب نگرانی خانواده‌ها و ترک تحصیل دانش‌آموزان شده بود؛ اکنون این مساله مرتفع و آرامش خاطر والدین نیز فراهم شده است.

مراسم افتتاح مدرسه بنیاد قلم‌چی در تلوری با حضور مدیرکل، مسئولان نوسازی مدارس و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، فرماندار، امام جمعه و مسئولان آموزش‌و‌پرورش خرم‌آباد، همچنین واقف و متولی بنیاد قلم‌چی و مسئولان نمایندگی‌های بنیاد در استان برگزار و به هر یک از دانش‌آموزان پکیج لوازم‌التحریر اهدا شد.

به گفته صابر فتاحی مسئول نظارت بر ساخت مدارس بنیاد قلم‌چی، با احتساب این مدرسه، تاکنون ۳۴۶ مدرسه (۱۲۰۳ کلاس درس) ساخته یا تکمیل شده توسط بنیاد قلم‌چی به بهره‌برداری رسیده است.

 

 

جشن افتتاح ۵۰۰ امین پروژه بنیاد قلم چی - بریدن کیک توسط علی‌محمد رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان

 

 

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

55249