۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

«سامانه مدیریت الکترونیکی قرارداد» تی‌تک رونمایی شد

ICTPRESS - مدیرعامل شرکت تی‌تک از رونمایی و بهره‌برداری سامانه مدیریت الکترونیکی قراردادها به عنوان محصول این شرکت و قابلیت راه‌اندازی آن در حوزه‌های مختلف به خصوص سیستم حمل‌و‌نقل پستی خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی تی‌تک، شاهین میرزایی مدیرعامل شرکت تی‌تک با تاکید بر اینکه محصول جدید این شرکت به رفع چالش‌های موجود در انعقاد قراردادهای سنتی میان افراد و شرکت‌ها کمک می‌کند، گفت: سامانه مدیریت الکترونیکی قرارداد، تضمینی در راستای افزایش امنیت و کیفیت قراردادها است.

وی به تشریح کارکردهای این سامانه پرداخت و بیان کرد: سامانه مدیریت قراردادهای الکترونیکی دارای سه پنل مجزا با کارکردهای متفاوت است.

میرزایی در ادامه توضیح داد: پنل اول، برای مدیریت کسب و کار است؛ که اطلاعات کلی طرف دوم قرارداد و شرایط قرارداد را در آن وارد می‌کنند که فقط همان شخص می‌تواند با ورود به سامانه در جریان آن قرار بگیرد.

وی افزود: پنل دوم مربوط به تیم حقوقی (کارفرما) است که بعد از اینکه طرف دوم قرارداد همه اطلاعات را ثبت کرد، می‌تواند فایل‌های بارگذاری شده، مدارک و نتایج همه استعلام‌ها را از این طریق مشاهده کند که پس از تأیید، قرارداد منعقد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنل سوم مربوط به شخص طرف دوم قراداد است، گفت: این پنل در دو قالب حقیقی و حقوقی طراحی شده است و نحوه ورود به آن از طریق وارد کردن شماره موبایل و دریافت OTP خواهد بود.

مدیرعامل شرکت تی‌تک تصریح کرد: پس از ورود به سیستم، در ۶ مرحله کارهای مربوط به انعقاد قرارداد تکمیل می‌شود؛ مرحله اول ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای، مرحله دوم بارگذاری اطلاعات، مرحله سوم اخذ تأییدیه به‌منظور استعلام، مرحله چهارم ثبت اطلاعات افراد ضامن، مرحله پنجم ارائه قرارداد به طرف دوم برای امضا و مرحله ششم ارائه ضمانت‌‌ها از سوی طرف دوم قرارداد است.

لازم به ذکر است شرکت توسعه یکپارچه تراکنش کارور (تی‌تک) به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فاخر، خدمات مختلف نرم‌افزاری را هم‌راستا با محصولات و خدمات متنوع دیگر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه می‌کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

59812