۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

فراخوان به محققان برای درمان بیماریهای صعب العلاج با کمک نانوفناوری

به گزارش ICTPRESS ؛ فراخوان "طرحهای تولیدی فرآورده های دارای دانش فنی مبتنی بر نانوفناوری پزشکی براي پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های مزمن و صعب العلاج" بر اساس اولویت سند راهبردی نانوفناوری پزشکی اعلام شده است.
تمامی متقاضیان دانشگاهی و علمی در بخش های خصوصی (شرکتها، مؤسسات علمی- تحقیقاتی و...) و دولتی (دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد و...) که در زمینه این فراخوان دارای طرح هستند، می توانند نسبت به تکمیل و ارسال آن تا پایان مرداد 91 اقدام کنند.
طرح باید مشخصاتی داشته باشند که در آن منجر به کسب، انتقال و یا توسعه دانش فنی در داخل کشور شود، منجر به تولید محصول قابل استفاده در نظام سلامت شود، اجرای طرح منجر به همکاری کامل بین صنعت و دانشگاه شود (با اولویت تاسیس شرکت های دانش بنیان) و دارای قابلیت اخذ استانداردهای لازم ملی و بین المللی باشد.
متقاضیان باید فرم مربوط فراخوان را دریافت کرده و به همراه مدارک و مستندات مربوطه به آدرس اعلام شده از سوی معاونت تحقیقات و فناوری در مهلت مقرر ارسال کنند.
طرح های تایید شده توسط "شبکه نانوفناوری پزشکی" مورد حمایت مناسب معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار خواهند گرفت. طرحهایی که مربوط به بیماری های مزمن و صعب العلاجی باشند که شیوع بیشتری داشته و یا هزینه بیشتری را بر کشور تحمیل کنند؛ در اولویت حمایت قرار دارند.
طرحهایی در اولویت بررسی قرار می گیرند که به طور کامل موارد خواسته شده را تکمیل کرده و مدارک و مستندات مربوطه را نیز ارسال کرده باشند. ارسال سوابق علمی تحقیقاتی مجری و همکاران اصلی در زمینه های مختلف مرتبط با نانوفناوری پزشکی(در صورت وجود)، در بررسی و حمایت از طرح تاثیر خواهد داشت.

نظرات : 0

ثبت نظر

78104