۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

شاتل گواهی ‌نامه مدیریت و برنامه‌ریزی رضایت‌ مندی مشتریان دریافت کرد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شاتل، شرکت IMQ ایتالیا، یکی از معتبرترین شرکت‌‌های ممیزی کیفیت در جهان، پس از ارزیابی‌‌ های مختلف در ماه ‌های گذشته، گواهی ‌‌نامه‌های استاندارد  ISO 10004:2012 را به گروه شرکت‌های شاتل اعطا کرد.
این گواهی ‌نامه چارچوبی بین‌المللی برای مدیریت و برنامه‌ریزی رضایت‌ مندی مشتریان است و پس از ارزیابی ‌های دقیق این موسسه به شرکت شاتل اعطا شده است.
این استاندارد راهنمایی برای طرح و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه ‌هایی برای رضایت بیشتر مشتریان است و سبب می ‌شود مجموعه گواهی ‌گیرنده، با طبقه ‌بندی نیازهای مشتریان، در مسیر مشتری ‌مداری حرکت کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

22804