۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

20 میلیون دلار برای مقابله با تهدیدات سایبری اختصاص داده می شود

به گزارش ICTPRESS، شرکت مستر کارت ( شرکت خدمات مالی چند ملیتی که مقر اصلی آن در نیویورک است) اعلام کرد، در سال 2015، بیست میلیون دلار به امنیت سایبری اختصاص می ‌دهد، که شامل حفاظت اپلیکیشن ‌های موبایلی از طریق روش زیست سنجی و اخطارهای به موقع برای تهدیدات بالقوه می ‌شود.
این شرکت، طی انتشار یک گزارش اعلام کرد که بهار امسال، شبکه‌ امنیت را راه اندازی خواهد کرد.
این شبکه، ابتکاری است برای کاهش ریسک کلاهبرداری یا حملات سایبری، پیش از آنکه عاملان و پردازنده‌ها متوجه هشدار مربوطه شوند.
طراح این کارت گفت، شبکه امنیت "از طریق رصد و مسدود کردن تراکنش‌های خاص بر اساس معیارهای برگزیده، لایه‌ امنیتی مستقلی، بر فراز ابزارها و سیاست‌های نهادهای مالی برقرار خواهد کرد".
بنابراین گزارش، این اپلیکیشن الیگوریتم‌هایی را برای محاسبه و رصد کردن کانال‌های مختلف، جغرافیا و بخش‌های معاملاتی استفاده می‌کند.
همچنین برای مداخله، آن هم صرفا در موارد حاد، برای مسدود کردن فعالیت‌های کلاهبردارانه، طراحی شده است.
در مورد دارندگان کارت، مستر کارت در پییشبرد یک برنامه راهبردی با اتحادیه فرست تک (FIRST TECH FEDERAL CREDIT )، اولین نهاد مالی که پیشنهاد بانکداری آنلاین و تلفنی را ارائه کرد، همکاری می‌کند.
این برنامه، مصرف کنندگان را قادر می‌‍سازد که صحت تراکنش‌ها را با استفاده از ترکیبات بیومتریک، تایید کنند. در سپتامبر سال گذشته، مستر کارت ادعا کرد که در آزمایشات راهبردی اینترنتی، موفقیت 98 درصدی داشته است. این آزمایشات به سیستم بازبینی مربوط می‌شوند که شامل شناسایی صوتی و تصویری می ‌شود.
مدیر مستر کارت، کریس مک ویلتون، طی گزارشی اعلام کرد : "در حالی که با انتقال به EMV  و پرداخت موبایلی، پیشرفت حاصل شده است، سرمایه‌گذاری ‌های مستمر ما، تلاش‌ هایی را که به حفاظت سیستم پرداخت دارندگان کارت و بازرگانان مربوط است، تقویت می‌کند".

نظرات : 0

ثبت نظر

16918