۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

کیف پول همراه رابوبانک عرضه شد

به گزارش ICTPRESS، هم اکنون مشتریان آلمانی می‌توانند از گوشی ‌های هوشمند خود، برای خرید، چک کردن حساب، ذخیره کارت وفاداری (Loyality cards) و بازخرید یا آزادسازی اسناد دیجیتال از طریق ارتباطات حوزه نزدیک (NFC)، در فروشگاه‌ هایی که به پایانه‌ های بدون تماس (Contanctless Terminals) مجهزند، استفاده کنند.
پرداخت‌های بدون تماس (Contactless Payments) در 66 هزار پایانه‌ خرده فروشی در هلند، در دسترس هستند.
دویچ بانک، شرکت خدمات مالی و بانکداری آلمانی و چند ملیتی که شعبه مرکزی آن در شهر فرانکفورت قرار دارد، ادعا می‌کند که 150 هزار مشتری دارد که اپلیکیشن بانکی را روی دستگاه‌های سامسونگ خود، نصب کردند.
عرضه تجاری این کیف پول، با همکاری ING ، یک موسسه مالی معتبر بین‌المللی در آمستردام  و ANB ، بانک ملی آماریلو، در پی گسترش برنامه پرداختی  NFCدر شهر لیدن، که رابوبنک آن را اداره می‌ کند، پیگیری شده است.
حدود 1000 مصرف کننده و 180 معامله‌ در طرح آزمایشی این کیف پول شرکت کردند، که در آن 2000 پرداخت NFC در هر هفته، ارزشی حدود 20 هزار یورو تولید شد.
رابوبانک که از فناوری Giesecke & Devrient  برای امن کردن انتقالات و آپلود کردن اپلیکیشن روی گوشی همراه مصرف کنندگان استفاده می‌کند، اولین بانکی است که تا به حال، ارائه‌ ای همه جانبه داشته است.

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

36176