۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

GITEX 2015 Dubai : عرضه آخرین دستاوردهای نت اپ در مدیریت دیتا

به گزارش ICTPRESS، برای رفع این تقاضا، نت اپ (NetApp) راه حال جدیدی بنام Data Fabric ارائه کرده که در نمایشگاه جیتکس 2015 نشان داده خواهد شد.


نت اپ با تکیه بر شعار خود "دیتای خود را با دیتا فابریک رها کنید" به مشتریان خود این امکان را میدهد که دیتای خود را در هر بخشی از IT که نیار دارند مدیریت کنند.
فادی کنفانی، مدیر منطقه ای خاورمیانه، آفریقای شمالی و پاکستان، گفت: مدیریت دیتای دیجیتال به امری ضروری برای شرکتها و سازمانها تبدیل شده است تا بتوانند با بکارگیری خلاقیت و نوآوری بهترین استفاده را از فرصتهای موجود در حوزه فناوری که با سرعت زیادی در حال حرکت است، بکنند.


تصویری که نت اپ از دیتای فابریک به مشتریان خود ارائه میدهد در کنار راه حلها و سرویسهای موجود به مشتریان کمک میکند تا بطور کامل ظرفیتهای بالقوه ابر ترکیبی را درک کنند و از آن در سرعت بخشیدن به اهداف خود و ایجاد تناسب بین هزینه و ریسک استفاده کنند.
وی گفت: جیتکس بستر مناسبی برای نمایش آخرین راه حلها در مدیریت دیتا فراهم میکند تا سازمانهای منطقه با بکارگیری از آنها استراتژی خود را در زمینه مدیریت و ذخیره دیتا اصلاح کنند.
راه حلهای جدیدی که در زمینه ابرها ارائه می دهیم به سازمانها کمک میکند تا تصمیم های بهتری در برنامه های آینده خود اتخاذ کنند.

اگر علاقه مند به دریافت اخبار نمایشگاه جیتکس قبل، حین برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه خصوصا جیتکس 2015 هستید می توانید از طریق سایت www.ictpress.ir با جستجوی کلید واژه GITEX2015Dubai به راحتی به این اخبار دسترسی یابید و یا از طریق لینک زیر اقدام کنید:


http://www.ictpress.ir/?lang=fa&act=search&myquery=gitex

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

73761