۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

دوازدهمین نمایشگاه انرژی کیش با ارائه فناوری انرژی های نو

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، در این نمایشگاه تجهیزات فناوری انرژی های نو از جمله سلول های خورشیدی در کنار دیگر تکنولوژی های این حوزه به معرض نمایش درآمده است.

 


شرکت‌های خارجی، نخستین‌بار است طی ١٠ سال اخیر، به‌طور مستقیم در این رویداد نمایشگاهی شرکت میکنند.
کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه، هلند، هندوستان، کره‌جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا و روسیه در نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش حضور دارند.
در این نمایشگاه، آخرین فرصت‌ها‌ و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌پذیری، دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو عرضه می‌شود.

 


نمایشگاه امسال با حمایت وزارت نفت، شرکت‌های ملی نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، انجمن‌سازندگان تجهیزات صنعت‌نفت، سندیکای صنعت‌برق، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی(اسپک) در مساحتی به وسعت ١٨ هزار مترمربع برگزار شده است.
برگزاری نشست‌های تخصصی با رویکرد سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و بازدید مدیران و کارشناسان حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو از دیگر برنامه‌های این رویداد است.
به گزارش ICTPRESS ، شرکت آبان نیرو یکی از شرکت هایی است که بصورت فعال ضمن ارائه آخرین دستاوردها و راهکارهای خود در حوزه فناوری انرژی های نو با سلول خورشیدی پرتابل در نمایشگاه دوازدهم انرژی کیش حضور یافته است.
این شرکت همچنین محصولات خود در حوزه مولد های برق بدون وقفه (UPS) و باتری های خشک را در این نمایشگاه ارائه کرده است.
شرکت آبان نیرو در آستانه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه انرژی کیش بعنوان دفتر رسمی یو پی اس های اینتربرگ اسپانیا انتخاب شد که در پی این توافق و قرارداد، آقای کارلوس مدیرعامل شرکت اینتربرگ در این دوره از نمایشگاه، شرکت آبان نیرو را همراهی میکند.

 


این نمایشگاه تا پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش ادامه دارد.

نظرات : 0

ثبت نظر

62249