۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

هفته سبز: اسب سواری چوبی تویوتا

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ این ماشین که Setsuna نام دارد یک ماشین به سبک اسب سواری چوبی است. این اسب بسیار زیبا بوده و با استفاده از ۸۶ پنل چوبی و با دست ساخته شده است.

در دیگر اخبار حمل و نقل این هفته سیاستمداران هلندی به دنبال وضع قانونی هستند که به موجب آن تا سال 2025 جلوی تولید تمام ماشینهای آلوده کننده هوا گرفته میشود.

اگر ایده ماشینهای خودران غول‌پیکر و به اشتراک‌گذاری خیابان و اتوبان باعث میشود که کمی احساس ناامنی و خطر کنید؛ بر ترستان غلبه کنید: شش کامیون خودران موفق شدند سفر دور اروپا را با موفقیت پشت‌سر بگذارند.

شرکت VanMoof نوعی دوچرخه هوشمند الکتریکی بنام Electrified S طراحی و تولید کرده است. همچنین یک استارتاپ اولین کارگو اسکوتر دنیا را ساخته که قادر است براحتی تا 23 کیلوگرم بار را حمل کند.

انرژی موج هنوز نتوانسته مانند انرژی باد و خورشید فراگیر شود اما شرکت CorPower وسیله‌ای طراحی کرده که ممکن است شرایط را تغییر دهد. این راهنمای شناور کوچک میتواند برق ۲۰۰ خانه را تأمین کند.

لندن هم اولین ایستگاه اتوبوس خورشیدی را در این کشور راه‌اندازی کرد و یک تحقیق جدید نشان میدهد آمریکا میتواند ۴۰ درصد از الکتریسیته مورد نیاز خود را از فوتوولتائیکهایی که روی سقف خانه‌‌ها نصب میشود تولید کند.

محققان با توسعه فرآیند فوتوسنتز معکوس میتوانند در صنعت سوختهای بیو انقلاب عظیمی بر پا کنند؛ استودیوی طراحی Salt & Water هم طرحهای مربوط به زمین کشاورزی شناور خود را رونمایی کرد. این زمین قادر است انرژی پاک و غذای ارگانیک تولید کند.

کمپانی معظم IKEA قصد دارد طراحی دکوراسیون داخلی خانه را با معرفی یک اپلیکیشن به سطح جدیدی ببرد. این اپ به شما اجازه میدهد تا نوع دکوراسیونی که مدنظر دارید را در دنیای واقعیت مجازی آزمایش کنید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

53683