۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

اتمام نصب ایستگاه‌های شارژ #خودروهایEV در #آمریکا

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، شرکت‌های بی‌ام‌و؛ فولکس واگن و ChargePoint موفق شدند تا کار نصب 95 ایستگاه شارژ خودروهای EV را به اتمام برسانند.

این ایستگاه‌ها در مناطق مهم و پرتردد سواحل شرقی و غربی آمریکا نصب شده‌اند. این ایستگاه‌ها در فواصل 85 کیلومتری از یکدیگر در طول مسیر خودروهای الکتریکی نصب شده‌اند. با توجه به بحران گازهای آلاینده و توجه دولت‌ها و شرکت‌های سازنده اتومبیل به تولید خودروهایی که از انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند؛ شاهد حضور بیش از پیش آن‌ها در خیابان‌ها خواهیم بود.

رانندگان آمریکایی که صاحب این نوع خودرو هستند می‌توانند با خیالی آسوده مسیرهای بوستون تا واشنگتن؛ پورتلند؛ یا اورگان تا سن‌دیگو را طی کنند بدون این‌که کوچک‌ترین نگرانی از بابت تمام شدن شارژ خودرویشان را داشته باشند.

تمام ایستگاه‌ها به SAE Combo که قابلیت شارژ سریع را دارند؛ مجهز هستند. پس رانندگان خودروهای الکتریکی مانند بی‌ام‌و i3 یا VW e-Golf خیلی سریع فرآیند شارژ را انجام داده و به مسیر خود به‌سمت مقصد مورد نظر ادامه دهند.

بعضی از این ایستگاه‌ها دارای سیستم CHAdeMO برای خودروهایی مانند نیسان LEAF هستند. در برخی از آن‌ها هم؛ مدل شارژ کند J1772 نصب شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

99696