۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

#فولکس_واگن با مفهوم ID #خودروی_الکتریکی برای آینده میسازد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فالو نیوز، بعد از اتفاقاتی که در طی چند ماه گذشته در خصوص میزان گازهای آلاینده موتورهای بنزینی منتشر شده از خودروهای فولکس واگن رخ داد، جای تعجب نیست که این خودروساز آلمانی دوست ندارد تا دوباره کلمه "بنزین" را استفاده کند.

آنها به این نتیجه رسیده اند که باید هر چه زودتر خود را از دامن این رسوایی ها نجات دهند و پرونده شان را دوباره پاک کنند. از همین رو، فولکس واگن ID را راه اندازه کرده است، یک پلتفرم جدید برای EVهای نسل بعد.

 

 

نخستین مدل از این پلتفرم یک خودروی مفهومی است اما تا قبل از سال 2020 شاهد استفاده از آنها بصورت تجاری نخواهیم بود. آنها قصد دارند 20 مدل جدید را بر پایه پلتفرم "Modular Electric Drive Kit" بسازند و امیدوار هستند تا سال 2025 بیشتر از 3 میلیون خودروی الکترکی به فروش برسانند.

یکی از همین خودروها چند روز پیش رونمایی شد و بنظر می رسد که خیلی بهتر از نمونه های مربوط به آینده است که اوایل سال دیده بودیم.

یکی از مواردی که در این مدل دیده می شود درهای عقب کشویی است هر چند که بعید است در مدل نهایی که برای خرید در دسترس قرار می گیرد شاهد استفاده از آن باشیم.

داخل این اتومبیل یک ایده مفهومی خالص است. یک صفحه نمایش LED روی داشبورد، یک فرمان مخصوص استفاده در حالت خودران و همچنین استفاده از دوربین های عقب به جای آینه.

برخلاف رنگ هایی که در مدل های مفهومی دیده شده مدل مفهومی Concept سفید رنگ است در حالی که داخل آن از رنگ آبی استفاده شده است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

99041