۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

تویوتا هم وارد بازی خودروهای الکتریکی می‌شود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ؛ به‌همین منظور آ‌ن‌ها اخیرا از مدل‌های هیدروژنی جدیدی رونمایی کردند و اعلام نمودند که آماده تولید طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی هستند.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، در همین راستا؛ این خودروساز معروف به‌زودی یک شرکت جدید را به‌منظور طراحی، توسعه و تولید خودروهای الکتریکی تاسیس می‌کند.

قرار است در این شرکت چهار نفر از افراد خبره تویوتا مشغول به‌کار شوند. در حقیقت آن‌ها یک استارت‌آپ راه‌اندازی می‌کنند و هدف اصلی آ‌ن‌‌ها نوآوری و معرفی راه‌کارهای جدید است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، این‌گونه اقدامات می‌تواند نتایج مفیدی را به‌دنبال داشته باشد.

این چهار نفر از بخش‌های Toyota Motor؛ Aisin Seiki؛ Denso و Toyota Industries خواهند بود وهدف اصلی آن‌ها طراحی و تولید خودروهای الکتریکی برای رقابت با شرکت تسلاست.

تویوتا در بیانیه رسمی خود اعلام کرده که هیدروژن به‌عنوان بهترین سوخت برای استفاده در خودروها محسوب می شود و می‌تواند مسافت بیشتری را طی کند. ولی با توجه به مشکلات انرژی که در دنیا وجود دارد هیچ چاره‌ای جز حرکت به سمت تولید چنین خودروهایی وجود ندارد. به همین دلیل؛ تمام تلاش مهندسان این شرکت معطوف ساخت خودروهایی است که مجهز به باتری‌های الکتریکی هستند.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

25766