۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

برنامه‌های عظیم پورشه برای رقابت با خودروهای الکتریکی تسلا

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، طی سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که شرکت‌های خودروساز بسیاری در حال تغییر سیاست‌های خود و توجه بیشتر به تولید محصولاتی بوده‌اند که به انرژی پاک و سبز مربوط می‌شود. مسائلی مانند آلایندگی خودروهای بنزینی و فشار برخی دولت‌ها مبنی بر توقف تولید آن‌ها باعث شده تا این روزها شاهد عرضه بیشتر خودروهای هیبریدی و الکتریکی باشیم. 

تاکنون شرکت‌های معظمی مانند مرسدس بنز؛ تسلا؛ جگوار و فولکس واگن اقدام به معرفی و رونمایی از خودروهای الکتریکی ساخت خود کرده‌اند. 

شاید خیلی‌ها منتظر بودند که شرکت پورشه هم وارد این عرضه شود و بالاخره اعلام شد که این شرکت به‌تازگی 1400 نیروی جدید را در بخش تولید خودروهای الکتریکی استخدام کرده است.

مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با یکی از مطبوعات معتبر آلمان ضمن اعلام این خبر گفت این شرکت قصد دارد تا سالیانه حدود 20 هزار خودروی الکتریکی را وارد بازار کند.

در حال حاضر؛ پورشه دومین شرکت سودآور فولکس واگن محسوب می‌شود و در صدد است تا با تولید خودروهای Mission E که در سال 2019 معرفی می‌شوند؛ شرکت تسلا و محصولات الکتریکی این شرکت را که از محبوبیت قابل توجهی نیز نزد علاقه‌مندان برخوردار هستند؛ به چالش بکشاند.

مدیرعامل پورشه در بخشی از این مصاحبه گفت: “پیش‌‌بینی کرده‌ایم که حدود 20 هزار درخواست در سال برای خودروی الکتریکی Mission E داشته باشیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم متناسب با حجم درخواست‌ها؛ خودروهای خود را به موقع روانه بازار کنیم.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

74766