۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

یک روتر دوبانده و پرسرعت مقرون به‌صرفه معرفی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، روتر بی‌سیم A6 تندا از پردازنده دو هسته‌ای برودکام با سرعت ۹۰۰ مگاهرتز سود می‌برد و به چهار آنتن خارجی مجهز شده است. این آنتن‌ها ۵ دسی‌بل هستند و برای ایجاد یک شبکه بی‌سیم پرقدرت با محدوده پوشش‌دهی بالا طراحی شده‌اند. 

این دستگاه روی فرکانس ۲.۴ سرعت ۳۰۰ مگابیت و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعت ۸۶۷ مگابیت و در مجموع سرعت ۱۲۰۰ مگابیت به نمایش می‌گذارد. امکانات ارتباطی این روتر شامل یک درگاه WAN و سه درگاه LAN است. هر چهار درگاه صدمگابیتی هستند و برای کاربری‌های ساده و خانگی تعبیه شده‌اند. 

روتر جدید تندا که به نظر می‌رسد یک جایگزین برای روترهای سری N300 خانگی باشد و با قیمت بسیار مناسب خود؛ با استقبال روبرو شود؛ به قابلیت‌هایی مانند فناوری Beamforming، مود تقویت‌کنندگی وای‌فای، SSID فراگیر با قابلیت فعال/غیرفعال کردن آن، کنترل والدین، مدیریت از راه دور تحت وب، فایروال روی UDP و TCP، کنترل پهنای‌اند، شبکه میهمان، IPTV و مسیریابی ایستا است.

ویژگی‌های ویژه این روتر شامل برنامه‌ریزی هوشمند وای‌فای، برنامه‌ریزی هوشمند کاهش مصرف انرژی، سرویس کلاود تندا، اپلیکیشن‌های تندا و قابلیت خاموش/روشن چراغ‌های LED هستند. 

همان‌طور که گفتیم روتر A6 تندا قرار است به‌زودی در بازار امریکا به قیمت ۳۵ دلار عرضه شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

38851