۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

ایران

بازگشت نمایندگی خدمات تلویزیون ال‌جی به ایران پس از 5 سال

ICTPRESS - با بازگشت نمایندگی تلویزیون ال‌جی به تهران، مشتریان می‌توانند از جدیدترین محصولات تلویزیون های ال جی بهره‌مند شوند.

صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی تسهیل می‌شود

ICTPRESS - با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و بنیاد ملی علم ایران، صادرات محصولات دانش‌بنیان و فناور با حمایت از طرح‌های تحقیقاتی این حوزه تسهیل می‌شود و توسعه می‌یابد.

امن‌پرداز معتمد ایرانیان مجوز فعالیت شرکت معتمد مالیاتی نوع اول دریافت کرد

ICTPRESS - شرکت امن‌پرداز معتمد ایرانیان زیرمجموعه کنسرسیوم گروه شرکت‌های دانش بنیان انیاک متعلق به گروه صنعتی گلرنگ، مجوز فعالیت شرکت معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی نوع اول را از سازمان امور مالیاتی

نکته مهم درخصوص هدایای سازمانی

ICTPRESS - هدایای سازمانی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌ها در بین محصولات تبلیغاتی به شمار می‌آید.

«دمیرآل» غول جدید صنعت فلزات

ICTPRESS - در دنیای امروز، تجارت الکترونیک در تمام ابعاد زندگی ما نفوذ کرده و صنعت آهن و فولاد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات انفورماتیک

ICTPRESS - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات انفورماتیک، در محل هتل ارم به ریاست مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک و با حضور بیش از 95 درصدیِ سهامداران برگزار شد که ضمن تصویب صورتهای مالی، با تقسیم سو

رئیس کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف نصر تهران: برنامه‌ریزی برای حضور گسترده در الکامپ

ICTPRESS - رئیس کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت: نمایشگاه الکامپ فرصت خوبی برای همه‌ فعالان صنف آی‌تی و اقتصاد دیجیتال کشور است تا در کنار هم، به

بیوگرافی سمانه غیبی بازرگان موفق ایرانی (از ریاضیات تا بازرگانی بین‌المللی)

ICTPRESS - با مطالعه کردن زندگینامه سمانه غیبی بازرگان موفق ایرانی خواهید فهمید که با تلاش به صورت مداوم و مستمر می‌توان آرزوها و رؤیاهایتان را به واقعیت نزدیک کنید.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک به مناسبت شهادت رئیس جمهور

ICTPRESS - مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در پیامی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس هیأت مدیره سازمان نصر استان تهران در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه

ICTPRESS - در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه در سانحه هوایی، علی حکیم جوادی، رئیس هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران پیام تسلیت صادر کرد.