۱۴۰۳ یکشنبه ۱۵ مهر

رونمایی از نسخه داروخانه اپلیکیشن شمیم سلامتی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، دکتر سیدمحمدمهدی کاظمی، مدیر پروژه شمیم سلامتی با اشاره به قابلیت ها و مزایای مهم این پروژه گفت: در این سرویس این امکان فراهم است که متقاضیان به صورت 24ساعته بتوانند داروهای خود را در داروخانه ها جستجو کنند و در این راستا اپلیکیشنی به اسم شمیم داروخانه را آغاز کردیم که افرادی که نسخه ای دارند می توانند تصویر نسخه یا اسم دارو و یا دیگر اقلامی که در داروخانه عرضه میشود را در این اپلیکیشن وارد کرده و اقلام و یا داروی مورد نیاز خود را در کمتر از یکساعت پیدا کنند.



وی یادآور شد: حدود 80 درصد داروخانه های کشور این اپلیکیشن ها را نصب کردند.
همچنین سیدمحمدحسین کاظمی، مدیر فنی پروژه شمیم سلامتی اظهار کرد: کلیه داروخانه های مجاز کشور با همکاری وزارت بهداشت شناسایی شده و مردم می توانند داروخانه های اطراف خود را برای یافتن دارو یا اقلام مورد نیاز موجود در داروخانه ها پیدا کنند و در عین حال رنکینگ داروخانه ها نیز در داخل اپلیکیشن مشخص است.
وی با اشاره به اینکه این الگوریتم بر اساس موقعیت مکانی کاربر تعبیه شده و این گستردگی در سطح کشور است، افزود: بسیاری از مردم با ما تماس گرفته و بخاطر این سرویس ها تشکر می کنند چون بسیاری از مشکلات آن ها را حل کرده است.


کاظمی با بیان اینکه امکان جدیدی در شمیم داروخانه اضافه شده گفت: سرویس فاکتور الکترونیکی علاوه بر سرویس نسخه یاب به اپلیکیشن شمیم داروخانه اضافه شده و در عین حال همزمان با شمیم داروخانه، نسخه جدید شمیم سلامتی هم عرضه می شود.
وی در عین حال خبر داد: بحث بیمارستان یاب و آزمایشگاه تشخیص طبی نیز به این اپلیکیشن اضافه شده و در حال حاضر کاربران از آن استفاده می کنند؛ از سویی امکان نوینی درحوزه سلامت کشور در حال ایجاد است که به سمت الکترونیکی شدن سلامت و نسخه حرکت کنیم.
کاظمی همچنین از کمپین جدید شمیم سلامتی خبر داد و افزود: شناسایی متخصصان پزشکی معتبر از دیگر کارهایی است که در سال جاری در برنامه داریم.



نظرات : 0

ثبت نظر

28974