۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر

بهترین اپلیکیشن‌های جام جهانی۲۰۱۸

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، در ادامه ده اپلیکیشن برتر برای پیگیری مسابقات و حواشی آن‌ها را معرفی می‌کنیم. برخی از این اپلیکیشن‌ها کاملا رایگان و برخی دیگر بنا بر میزان خدمات ارایه شده هزینه متفاوتی را دارند.

ESPN

بخشی رایگان /  ۴.۹۹ دلار در ماه / ۴۹.۹۹ دلار در ماه 

دانلود اندروید 

دانلود iOS

این اپلیکیشن مربوط به شبکه مشهور ESPN  محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایل ورزشی در آمریکای شمالی است. اخبار و اطلاعات رویدادهای ورزشی و گزارش آنها را در این اپ می‌توان دیدضمن اینکه یک رده بندی اختصاصی مخصوص جام جهانی فوتبال دارد که جدول همه گروه‌ها، لحظات حساس، آمار بازی ها و جزییات دیگری را در آن می‌توان دید. 


اپلیکیشن رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ فیفا 

کاملا رایگان

دانلود اندروید

دانلود iOS

 

کسانی که سالها قبل با اپلیکیشن های فیفا آشنایی دارند می‌دانند که فیفا یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها را تولید می‌کند اپلیکیشنی که لحظه به لحظه ۶۴ بازی جام را می‌توان از طریق آن دنبال کرد. عکس و ویدیوی بازی‌ها، تحلیل و بسیاری اطلاعات در مورد بازی‌ها در این اپلیکیشن در دسترس شماست به جز این با رای دهی میتوانید بهترین بازیکن میدان را انتخاب کنید. 


FotMob World Cup 2018

رایگان  / تا ۳.۴۹ دلار در ماه

دانلود اندروید

دانلود iOS

فوت‌موب یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای علاقه‌مندان به فوتبال و طبیعتا الان برای عاشقان جام جهانی است. تمامی نیازهای پوشش زنده مسابقات را برای دارندگانش فراهم می‌کند. این اپلیکیشن برای جام جهانی یک به روزرسانی جدید داشته و ویژگی‌های جدیدی به خود اضافه کرده از جمله اضافه کردن ویژگی تخمین نتایج و  Push Notifocation  برای تیم مورد علاقه‌تان است.

 

 منبع :‌ آی تی ایران

نظرات : 0

ثبت نظر

56451