۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

سری گوشی‌های گلکسی M سامسونگ با نمایشگر Infinity-V رونمایی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از دیجیتال ترندز، پس از همایش توسعه دهندگان سامسونگ، همه منتظر رونمایی از گوشی بعدی سامسونگ با نمایشگر  Infinity-V بودند و بالاخره زمان آن فرا رسید.

 پس از ویدیوهای تبلیغاتی سامسونگ برای گوشی‌های جدید خود که مربوط به بازار هند می‌شود، شاهد رونمایی از اسمارت‌فون‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 هستیم؛ این دستگاه‌های جدید سامسونگ، از نمایشگرهای جدید لبه تا لبه به‌همراه یک تکه کوچک بریده شده به‌شکل V برای دوربین سلفی بهره می‌برند.

 

 

 

 


 
طراحی و نمایشگر
مهم‌ترین ویژگی قابل توجه گوشی‌های جدید سامسونگ، طراحی آنهاست. دلیل طراحی زیبای گوشی‌های گلکسی M10 و M20 نمایشگرهای Infinity-V است. نمایشگرهای دو گوشی جدید سامسونگ لبه تا لبه هستند؛ البته پایین گوشی یک تورفتگی هم وجود دارد که چندان بزرگ نیست، هرچند که چندان کوچک هم نیست! 
دوربین سلفی این گوشی‌ها می‌تواند برای ویژگی‌های باز کردن قفل گوشی از طریق چهره به‌کار رود.
نمایشگری که روی گلکسی M10 استفاده شده 6.22 اینچ با رزولوشن 1520x720 است؛ این گوشی نسبت به گلکسی M20، هم کمی کوچک‌تر است و هم اینکه رزولوشن پایین‌تری دارد.
نمایشگر گلکسی M20 با رزولوشن 2340x1080 برابر با 6.3 اینچ است؛ همچنین پشت گوشی دوربین با سنسور دوگانه به‌همراه یک سنسور اثر انگشت طراحی شده است.

 

 

 

 

 
مشخصات
اما بیشترین تفاوت بین دو مدل M10 و M20، مشخصات فنی آنهاست؛ هر دو گوشی از پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز استفاده می‌کنند اما فضای ذخیره‌سازی M10 برابر با 16 گیگابایت در کنار رم 2 گیگابایت است و M20 فضای ذخیره‌ساز 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم دارد.
ظرفیت باتری گلکسی M10 برابر با 3 هزار و 400 میلی‌آمپر و مدل M20 برابر با 5 هزار میلی‌آمپر است.
علاوه بر این، دوربین هر دو گوشی دقیقا مشابه یکدیگر است. هر دو از دوربین با سنسور دوگانه بهره می‌برند، یک سنسور 13 مگاپیکسل و دیگری 5 مگاپیکسل است. دوربین سلفی M10 پنج مگاپیکسل و مدل M20 هشت مگاپیکسل است.

 

 

 

 

 
قیمت
در حال حاضر این دو گوشی فقط در بازار هند در دسترس هستند و هنوز معلوم نیست که چه زمانی در نقاط دیگر عرضه خواهند شد؛ گفتنی است قیمت مدل M10 از 112 دلار و قیمت مدل M20 از 155 دلار شروع می‌شود.

 

گزارش: مهندس حمید نیک روش

توئیترHamidNikravesh@

نظرات : 0

ثبت نظر

90633