۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر

اعتبار تماس اضطراری قرض بگیرید بعدا پرداخت کنید!

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شرایط اضطراری پیش آمده و پول خرید اعتبار برای سیم کارت موبایل، همراهمان نیست؛ این شرایط یعنی هیچ منبع مالی برای تامین اعتبار سیم کارت اعتباری موبایلمان در دسترس نیست که آن را شارژ کنیم.

ممکن است هر کدام از ما در این موقعیت قرار بگیریم؛ حال چه باید کرد؟

 

سرویس اعتبار اضطراری درگاه #10*

راه حل این موضوع استفاده از سرویس اعتبار اضطراری درگاه #10* است که همراه اول برای مشترکین خود در نظر گرفته تا بتوانند از طریق آن در مواقع اضطرار از اپراتور قرض بگیرند و بعدا روی قبض موبایل، آن را پرداخت کنند.

این در حالیست که همراه اول پیش از این نیز سرویسی با عنوان چتر اضطراری راه اندازی کرده بود که از طریق آن، یک مشترک می توانست از دیگری حمایت کند و برایش شارژ بگیرد و اکنون این سرویس توسعه یافته است.

مشترکین پیش از این از طریق درگاه #1* می توانستند این سرویس را دریافت کنند اما اکنون با اجرای این طرح، از طریق #10* نیز این سرویس ارائه می شود.

 

اعتبار تماس را، از اپراتور قرض بگیرید

سرویس اعتبار اضطراری یعنی شما قبل از اینکه به دیگران نیاز داشته باشید تا برایتان شارژ بگیرند، اپراتور از شما حمایت می کند.

خود اپراتور به شما کمک میکند تا کارتان را راه بیاندازید و بعدا وجه آن را بپردازید.

بنابراین همه مشترکین اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #10* از سرویس اعتبار اضطراری که از هشتم اسفند 97 راه اندازی شده است استفاده کنند.

 

تماس بگیرد بعدا پرداخت کنید

سرویس اعتبار اضطراری به مشترکین واجد شرایط که درخواست اعتبار می کنند، مبلغ 600 تومان به عنوان اعتبار اضطراری یک ماهه تخصیص می دهد.

پس از نخستین شارژ توسط مشترک، مبلغ مربوطه به علاوه 40 تومان هزینه کارمزد از حساب مشترک کسر می شود.

یعنی مشترک پیش از پرداخت می تواند تماس فوری خود را برقرار کرده و در زمان شارژ، وجه آن را بپردازد.

 

شرایط استفاده از سرویس اعتبار اضطراری

لازم به ذکر است که مشترکین برای استفاده از این سرویس، یک ماه پس از فعالسازی فرصت دارند.

این سرویس، ویژه مشترکینی است که:

  1. سیمکارت شان اعتباری باشد
  2. حداقل 90 روز از فعالسازی خط آن ها گذشته باشد
  3. اعتبار فعلی آن ها کمتر از 20 تومان باشد

مشترک با شماره گیری #25*10* و انتخاب هریک از سه گزینه موجود، به کد مشابه درگاه #1* منتقل شده و ادامه فرآیند، مشابه روال فعلی سرویس اعتبار اضطراری خواهد بود.

 

 

شایان ذکر است کلیه قوانین تجاری سرویس اعتبار اضطراری که پیش از این برقرار بوده کماکان پابرجاست.

مشترک با شماره گیری هریک از کدهای دستوری جدول زیر به کدهای دستوری مورد نظر در درگاه #1* انتقال یافته و باقی فرآیند طبق روال فعلی درگاه #1* ادامه می یابد:

 

نظرات : 0

ثبت نظر

63052