۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

مدیرعامل وان‌پلاس طرفداران گوشی‌های تاشو را ناامید کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فوربس، پیتر لاو، مدیرعامل وان‌پلاس در همایش "مؤسسه اروپایی طراحی" تأیید کرد که این شرکت هنوز آماده عرضه گوشی تاشو در آینده نزدیک نیست.

 

 
پیتر بونوف از GSM Arena می‌گوید: گوشی‌های تاشو هنوز آماده عرضه نیستند، اما دلیل این مساله قیمت آن نیست.
لاو می‌گوید گوشی‌های تاشو نسبت به گوشی‌های فعلی که در بازار وجود دارد هیچ تفاوت عمده‌ای از نظر پایه و اساس ندارد؛ نمایشگرهای تاشو توانایی‌های زیادی دارند، اما نه برای استفاده در گوشی‌ها!
البته لاو به این نکته اشاره کرد که وان‌پلاس در سایر حوزه‌ها مانند نمایشگرهای هوشمند، تلویزیون‌ها و همچنین توانایی‌ها و قدرت نهفته 5G برای بهبود دستیاران AI در حال تحقیق و بررسی است.
با این‌حال، چیزی که برای کارشناسان جالب است، نحوه آماده‌سازی وان‌پلاس برای روزی است که بالاخره خانواده وان‌پلاس 7 را راه‌اندازی کند.
پیش از این، تمرکز وان‌پلاس بیشتر روی سرعت و ارتباطات بود. در کنگره جهانی موبایل دیدیم که وان‌پلاس چگونه از سخت‌افزار تولید شده توسط کوالکام برای نمایش ارتباطات 5G استفاده کرد.
گفته ها حاکی از آن است که وان‌پلاس گوشی‌های جدید خود را در سه ماهه جاری میلادی معرفی خواهد کرد؛ اما به‌هر حال طرفداران منتظر هستند تا ببینند که در مراسم رونمایی خبری از گوشی‌های تاشونده خواهد بود یا همان‌طور که مدیرعامل وان‌پلاس اعلام کرده هنوز زمینه برای تولید و عرضه چنین دستگاهی مهیا نیست.

 

گزارش: مهندس حمید نیک روش

توئیترHamidNikravesh@

نظرات : 0

ثبت نظر

77676