۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

سامسونگ تلویزیون عمودی Sero را برای دوستداران موبایل رونمایی کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، مهم‌ترین ویژگی تلویزیون 43 اینچی Sero آن است که می‌توانید آن ‌را 90 درجه بچرخانید و اینستاگرام و فیلم‌های روی گوشی را در همان حالت عمودی تماشا کنید.

 

 
سامسونگ گفت که قصد داشته خانواده محصولات خود را توسعه دهد بنابراین ایده تماشای تلویزیون با همان حس موبایل در همین راستا است.
«ژان هونگ هی» مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ اظهار داشت: سامسونگ همچنان اقدام به معرفی نمایشگرهایی خواهد کرد تا به ذائقه شخصی مشتریان خود احترام بگذارد.
تلویزیون Sero از خانواده تلویزیون‌های کوانتومی Serif & Frame است؛ وقتی آن ‌را در حالت عمودی قرار دهید، می‌توانید با جفت‌سازی گوشی خود با تلویزیون از طریق NFC محتوای خود روی گوشی را با تلویزیون میرور کنید.
تلویزیون Sero در حالت افقی مانند یک تلویزیون معمولی عمل می‌کند؛ از جمله صدای 4.1 کانال 60 وات، کنترل بیکسبی و بسیاری موارد دیگر. این تلویزیون علاوه بر نمایش فیلم‌های روی گوشی می‌تواند برای عکس‌ها و سایت‌های خرید بسیار مفید باشد.
در حالیکه Sero نخستین تلویزیون عمودی سامسونگ محسوب می‌شود، مایکروسافت هم با سرفیس هاب 2 خود محصولی دارد که می‌تواند 90 درجه بچرخد.
محصول مایکروسافت دارای تاچ اسکرین است که باعث می‌شود گزینه فوق‌العاده‌ای برای ارائه و سایر فعالیت‌های کسب و کاری باشدتلویزیون Sero ایده بسیار خوبی است اما برای آن دسته از کاربرانی که هیچ علاقه‌ای به فیلم عمودی ندارند، خبر بدی محسوب می‌شود.
تلویزیون Sero در اواخر ماه می با قیمت یک هزار و 630 دلار در کره جنوبی وارد بازار می‌شود.

 


 

گزارش: مهندس حمید نیک روش

توئیترHamidNikravesh@

نظرات : 0

ثبت نظر

19423