۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

نخستین لنز دوربین‌های فول فریم میرورلس معرفی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، لنز Petzval 55mm f/1.7 MK II Art روی دوربین‌های سونی E، نیکون Z و کانن RF کار می‌کند.

 

 
این لنز به کمک بوکه بسیار منحصر به‌فرد خود به کاربر این امکان را می‌دهد تا تصاویر جذابی را ثبت کند؛ با استفاده از اهرمی که برای بوکه درنظر گرفته شده و همچنین هفت تنظیم مختلف آن می‌توان افکت‌های جالبی به تصاویر داد.
علاوه بر این، لنز پتزول دارای دیافراگم هشت تیغه با کنترل‌های دوگانه است تا عکاس به‌کمک آن قادر به تعویض پلیت‌های چهار قلب، چهار ستاره و برف دانه باشد.
لوموگرافی برای نخستین بار لنزهای پتزول را به شوترهای ویدیو وصل کرده است تا با استفاده از آنها بتوان علائم فوکوس را تنظیم کرد و بطور پیوسته و بدون وقفه دیافراگم را تغییر داد.
پس از رونمایی لوموگرافی از نخستین لنز پتزول در سال 2013 که مبتنی بر مدل اصلی 1800S بود، شاهد معرفی مدل‌های بیشتری از این شرکت بوده‌ایم؛ در هر مدل، هم کیفیت بهبود پیدا کرده و هم ظاهر آن بهتر شده است.
لنزهای جدید Petzval 55mm f/1.7 MK II Art در ماه آگوست سال جاری در مدل‌های Brass و Brass Black با قیمت 449 و 499 دلار وارد بازار می‌شود.
مدل آلومینیوم مشکی این لنز هم در ماه جولای با قیمت اولیه 399 دلار عرضه می‌شود.

 


 

گزارش: مهندس حمید نیک روش

توئیترHamidNikravesh@

نظرات : 0

ثبت نظر

49796