۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

تشدید تحریم تبلیغاتی فیس بوک توسط شرکت های تجاری

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، بعد از انتقادهای گسترده از فیس بوک، این شبکه اجتماعی هم تصمیم گرفت مانند توئیتر برای مطالب سیاسی حاوی محتوای دروغ پراکنانه و مروج خشونت از برچسب استفاده کند. اما تاخیر و دودلی فیس بوک در این زمینه باعث شد تا شرکت های تجاری نیز در واکنش انتشار تبلیغات خود را در فیس بوک به طور موقت متوقف کنند.

 

 

از جمله شرکت هایی که از توقف موقت انتشار تبلیغات خود در فیس بوک خبر داده اند، می توان به کوکاکولا، هرشی، هوندا و غیره اشاره کرد. پیش از این dove، لیپتون و وریزون هم از تصمیم مشابهی خبر داده بودند. این تحریم تبلیغاتی از سوی گروه های مدنی مخالف نژادپرستی و تبعیض و معترض به سیاست های ترامپ برنامه ریزی شده است.

در مجموع قرار است ۱۲۰ شرکت تجاری به این تحریم تبلیغاتی بر ضد فیس بوک بپیوندند. این شرکت ها با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن نژادپرستی خواستار جدیت فیس بوک در برخورد با این پدیده شده اند.

نظرات : 0

ثبت نظر

29271