کد دستوری پیگیری شکایتهای حوزه ICT راهاندازی شد
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قرهداغی اظهار داشت: از این پس کاربران میتوانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵، کد دستوری #۸۰۱۰* را شمارهگیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵دریافت کردهاند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود مطلع شوند.
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راهاندازی شده است، بیان کرد: برای دسترسی راحتتر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفتهایم که بر اساس آن کاربران میتوانند با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند.
قرهداغی درباره ضرورت راهاندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات خاطرنشان کرد: از آنجا که ممکن بود برخی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته یا امکان تماس با شماره ۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوری#۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران راهاندازی شده است. این روش بسیار راحتتر از سایر روشهای پیگیری شکایت بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.
نظرات : 0