۱۴۰۳ سه شنبه ۰۳ مهر

جشنواره «بهاراجه» آسیاتک؛ هم بهاره هم حراجه!

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی آسیاتک، در جشنواره "بهاراجه" آسیاتک شما مشترکین عزیز سرویس اینترنت پرسرعت ADSL، می توانید بسته‌ های اینترنت را با قیمت های به صرفه‌تر خرید کنید.  توی جشنواره بهاراجه هم سعی کردیم تا مثل گذشته بر اساس الگوی مصرف شما، بسته های مختلفی رو طراحی کنیم.

این تنوع در بسته ها باعث میشه تا شما همراهان عزیز آسیاتکی بتونید با حق انتخاب بیشتر بسته مورد نیازتون رو انتخاب کنید. اما جشنواره فصل بهار با جشنواره های قبل متفاوته...

 

 

 

 

 

بسته‌های شبانه روزی

در جشنواره "بهاراجه" برای سرویس اینترنت پرسرعت ADSL، تعداد ۷ بسته اینترنت با سرعت های ۸ مگ و ۱۶ با مدت زمان های ۱ ساله و ۶ ماهه و ۳ ماهه برای فعالسازی در دسترس مشترکین قرار میگیرد.

از بین این ۷ بسته ویژه ، ۲بسته ۶ماهه و یک بسته ۳ماهه ویژه ثبت نام اولیه و ۴ بسته دیگه هم برای ثبت نام و هم برای تمدید قابل استفاده هستند. سرویس های ثبت نام اولیه تا تاریخ ۳۱ فروردین فعال هستند و مابقی سرویس‌ها تا تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰.

مژده به شب نشین‌ ها! در بسته های ۱۲ ماهه "بهاراجه"، علاوه بر ترافیک اینترنت عادی، ترافیک ویژه‌ شبانه هم در نظر گرفتیم. پس با خرید یا تمدید این بسته‌ها از ساعت ۲ بامداد تا ۸ صبح با خیال راحت وبگردی و دانلود کنید.

هدف ما از جشنواره "بهاراجه" اینه که بتونیم بهترین بسته ها رو با مدت زمان، حجم و سرعت های مختلف طراحی کنیم و با کمترین قیمت ممکن این بسته ها رو در اختیار شما قرار بدیم تا بتونیم رضایت هر چه بیشتر شما همراهان همیشگی آسیاتک رو جلب کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بسته های ویژه "بهاراجه" آسیاتک کافیه به صفحه اختصاصی این جشنواره مراجعه کنید یا با تماس با شماره های ۱۵۴۴ و ۹۱۰۱۰۰۰۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظرات : 0

ثبت نظر

70411