پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در ایام تعطیل
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، قربانعلی قمی گفت: در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواستهای شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در ایام تعطیل در دو نوبت کاری صبح و عصر، پاسخگوی تماسهای مشتریان مخابرات تهران است.
قمی افزود: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه استان تهران از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در همه روزهای تعطیل نیز همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم شریف تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران هستند.
مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواستها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.
قمی یادآور شد: مشترکین مخابرات استان تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.
نظرات : 0