پایداری شبکۀ ایرانسل در «بندر خمیر» با وجود وقوع زلزله
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آمادهباش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچکترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیتترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد.
ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آنها نیز باشد.
بامداد امروز شنبه، یازدهم تیر ۱۴۰۱، در ساعت ۲ و ۲ دقیقه، زمینلرزهای به بزرگی ۶.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، در حوالی «بندر خمیر» در استان هرمزگان، به وقوع پیوست.
ایرانسل، از ابتدای راهاندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.
ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آنها نیز باشد.
بامداد امروز شنبه، یازدهم تیر ۱۴۰۱، در ساعت ۲ و ۲ دقیقه، زمینلرزهای به بزرگی ۶.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، در حوالی «بندر خمیر» در استان هرمزگان، به وقوع پیوست.
ایرانسل، از ابتدای راهاندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.
نظرات : 0