۱۴۰۳ دوشنبه ۰۲ مهر

گوشیNubia Z50 Performance Rush Editionدر چین عرضه شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شرکت Nubia نسخه جدید گوشی هوشمند Nubia Z50 خود به نام Performance Rush Edition را وارد بازار کرد. این محصول بسیار شبیه نسخه استاندارد Nubia Z50 است که اواخر سال گذشته عرضه شد. به نظر می‌رسد که تغییر اصلی نسخه جدید حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است.

گوشی Nubia Z50 دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزلوشن +Full HD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز است. این محصول دارای تراشه قدرتمند هشت هسته‌ای Snapdragon 8 Gen 2 چهار نانومتری با پردازنده گرافیکی Adreno 740 است. این محصول با استفاده از رابط کاربری MyOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‌شود.

گوشی Nubia Z50 دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز به حسگر Samsung JN1 است که با یک دوربین ماکرو همراه شده است. دوربین سلفی به کار رفته در آن نیز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های محصول یادشده می‌توان به حسگر اثرانگشت روی نمایشگر، پورت USB Type-C، بلندگوهای دوگانه استریو، بلوتوث ۵.۲ و پورت USB Type-C اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز گوشی Nubia Z50 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین در عرض ۴۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. گوشی Nubia Z50 Performance Rush Edition یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که عملکرد، سرعت و ظرفیت ذخیره‌سازی بالا را در اولویت قرار می‌دهند.

گوشی Nubia Z50 Performance Rush Edition در رنگ مشکی و با قیمت تقریباً ۵۷۴ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، البته در حال حاضر با قیمت تخفیف‌خورده ۵۳۱ دلار وارد بازار شده است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

60921