۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

تبلت‌های شیائومی سریPad 6چه زمانی عرضه می‌شود؟

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS،  شرکت شیائومی قصد دارد هجدهم آوریل تبلت‌های شیائومی سری Pad 6 را در کنار دیگر محصولات خود مانند گوشی هوشمند Xiaomi 13 Ultra و ردیاب سلامتی Xiaomi Band 8 عرضه کند. تبلت‌های شیائومی سری Pad 6 با لوازم جانبی مانند صفحه‌کلید و قلم Stylus و در رنگ‌های مشکی، بژ و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلت‌های شیائومی سری Pad 6 دارای دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی است، به چهار بلندگو مجهز شده است و یک پورت USB-C نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این سری از محصولات شامل دو مدل Xiaomi Pad 6 و Pad 6 Pro می‌‎شود. انتظار می‌رود که تبلت شیائومی Pad 6 به نمایشگر ۱۱ اینچی LCD مجهز شود و از تراشه Snapdragon 870 بهره ببرد.

انرژی مورد نیاز تبلت شیائومی Pad 6 با استفاده از یک باتری ۸۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که این محصول در چین، هند و بازارهای جهانی عرضه می‎‌شود. تبلت شیائومی Pad 6 Pro نیز احتمالاً دارای نمایشگر ۱۱ اینچی AMOLED است و از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 و فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد. احتمالاً مدل پرو این محصول فقط وارد بازار چین می‎‌شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

34146