۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

الکام جابز بستر جذب و استخدام کارجویان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

ICTPRESS - برای اولین بار در این دوره از نمایشگاه، بستری برای جذب نیروهای تخصصی علاقه‌مند به همکاری با شرکت‌ها فراهم می‌شود.

 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ اعلام کرده است که در الکامپ ۱۴۰۲ با مشارکت استودیو منابع انسانی کارجو پلاس با بهره‌گیری از سامانه مدیریت جذب و استخدام با ابزارهای کاربردی، بستری مناسب برای جذب نیروهای تخصصی همچنین معرفی ظرفیت‌های نیروی انسانی علاقه‌مند به همکاری با مشارکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه الکامپ با عنوان «الکام جابز» فراهم خواهد کرد.

در همین راستا درب ورودی همه سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه الکامپ، ایستگاه‌های اطلاع رسانی تعبیه خواهد شد و از طریق آن امکان تعامل مستقیم با کارجویان از طریق وب اپلیکیشن اختصاصی نمایشگاه فراهم می‌شود.

بنابراین در روزهای قبل از برگزاری نمایشگاه، جاب بورد اختصاصی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه همراه با موقعیت‌های شغلی فعال شرکت‌ها و نام کاربری و کلمه عبور از طریق ایمیل برای آنها ارسال می‌شود.

گفتنی است مشارکت‌کنندگان الکامپ ۱۴۰۲ به‌مدت یکماه بصورت کاملا رایگان از این بستر فرآهم شده استفاده خواهند کرد. جزئیات بیشتر در اطلاعیه‌های بعدی الکام جابز در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

85459