۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

رونمایی از سلسله رویدادها و نماد اینوتکنیک در نمایشگاه الکامپ؛ هوش مصنوعی رویکرد نخست

ICTPRESS - معاون تحقیقات و نوآوری شرکت ملی انفورماتیک از سلسله‌ رویدادهای «اینوتکنیک در شبکه بانکی» در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ رونمایی کرد.

 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، سید جعفر مرتضویان در مراسم رونمایی از این سلسله‌رویدادها در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ گفت: استفاده از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور در شبکه بانکی، رفع چالش‌های موجود در صنعت بانکداری، تکمیل زنجیره ارزش و اقدامات نوآورانه شرکت ملی انفورماتیک از اهداف اینوتکنیک است.

 

 

معاون تحقیقات و نوآوری شرکت ملی انفورماتیک بیان کرد: خرید محصول و سرویس‌های مورد نیاز، حمایت نقدی و غیرنقدی از طرح‌ها و ایده‌ها جهت پیاده‌سازی و تولید محصول و ایجاد سرمایه‌گذاری مشترک از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت انفورماتیک برای استفاده از نتایج اینوتکنیک است.

مرتضویان تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی، پارک‌های علمی و فناوری و مراکز نوآوری، اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان، متخصصان و فعالان حوزه مالی و بانکی و کارآفرینان و ایده‌پردازان از مهمترین مخاطبان اینوتکنیک هستند.

 

 

وی تأکید کرد: رشد توانمندی‌های درونی، رشد کارآفرینی سازمانی و رشد نوآوری از مهمترین عملکردهای اینوتکنیک در شبکه بانکی خواهد بود.

مرتضویان در پایان گفت: در اینوتکنیک شرکت ملی انفورماتیک بعنوان مجری با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشارکت دارد.

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

11455