۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

مدیر مخابرات تهران: تحول در صنعت سینما بر بستر فناوری های جدید مخابراتی

ICTPRESS - مدیر مخابرات استان تهران گفت: مخابرات استان تهران در راستای ایجاد و توسعه بسترهای ارتباطی و ارایه خدمات متنوع مخابراتی به شهروندان، برنامه دسترسی همگان به اینترنت را در دستور کار قرار داده و آماده ارائه اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری به جامعه سینماگران و هنرمندان، سینماها، سالن های تئاتر و موسیقی است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، سیدعلی ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران به منظور تعامل با جامعه سینماگران کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت طی جلسه ای با علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما دیدار کرد.

ملک جعفریان در این دیدار با اشاره به توسعه فناوری های نوین ارتباطی و مخابراتی و ایجاد فضای دیجیتال در جهان و نقش و جایگاه این فناوری ها در صنعت سینما، گفت: تحول در سینما و بهره گیری از تکنولوژی های جدید و هوش مصنوعی متاثر از توسعه بسترهای ارتباطی و تغییرات بنیادی در زیرساخت های مخابراتی است.

مدیر مخابرات استان تهران با بیان اهمیت زیرساخت های مخابراتی در دنیای معاصر، اظهار داشت: ایجاد و توسعه پلتفرم های تولید و پخش فیلم و سریال در کشور، در نتیجه توسعه زیرساخت های ارتباطی انجام شده و تغییرات دیجیتالی جدید در صنعت سینما، موجب تنوع بیشتر، کاهش هزینه ها و افزایش درآمد در این حوزه خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: مخابرات استان تهران در راستای ایجاد و توسعه بسترهای ارتباطی و ارایه خدمات متنوع مخابراتی به شهروندان، برنامه دسترسی همگان به اینترنت را در دستور کار قرار داده و آماده ارائه اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری به جامعه سینماگران و هنرمندان، سینماها، سالن های تئاتر و موسیقی است.

در ادامه جلسه، علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما ضمن استقبال از پیشنهاد مخابرات، گفت: ماهیت سینما به سرعت در حال تغییر است و بهره گیری از تکنولوژی های جدید و بستر ارتباطات نوین، اجتناب ناپذیر است و امکان مقاومت در برابر آن وجود ندارد.

دهکردی با بیان اینکه ۳۳ صنف سینمایی از حوزه های مختلف تهیه، تولید و پخش فیلم و سالن های سینما و تئاتر تحت پوشش و نظارت خانه سینما هستند، افزود: استفاده از بستر امن ارتباطی و سرعت بالا برای تولید، انتقال و نگهداری داده ها در صنعت سینما، اولویت اصلی خانه سینماست و از این رو آماده گفتگو، تبادل نظر و همکاری با مجموعه مخابرات تهران در حوزه های فرهنگی و ارتباطی می باشد.

گفتنی است در این دیدار که راعی مشاور مدیریت، حاجیلو مدیر کل فروش خانگی، عابد مدیر کل فروش تجاری و سازمانی و قمی مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران نیز حضور داشتند، مقرر شد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه سینما با مدیر مخابرات تهران در آینده نزدیک دیدار کنند و جلسات تخصصی و کارشناسی نمایندگان آن مجموعه با مدیران حوزه تجاری مخابرات استان تهران برای چگونگی تفاهم و تعامل کاری برگزار شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

60646