۱۴۰۳ جمعه ۰۱ تیر

امضای تفاهم نامه همکاری مخابرات و بهزیستی استان تهران

ICTPRESS - در راستای استفاده از ظرفیت ها و منابع موجود و ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، بر اساس طرحی از سوی مخابرات منطقه تهران، تفاهم نامه همکاری های متقابل این شرکت با بهزیستی استان تهران امضا شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در این تفاهم نامه مقرر شدد دو سازمان در زمینه های علمی و پژوهشی و موضوعات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تعامل و همکاری داشته باشند.

از مفاد این تفاهم‌نامه می توان به ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی در زمینه طرح ها و برنامه های بهزیستی، تقویت سرعت اینترنت در مراکز دولتی مجری طرح‌ها، توسعه دسترسی خط مشاوره ۱۴۸۰ در مواقع اضطراری ( آسیب های اجتماعی و خانوادگی ) و خط ۱۲۳ و مداخله کارکنان اورژانس اجتماعی به هنگام خطر اشاره کرد.

همچنین در این جلسه ابوالفضل نظری معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه تهران بر لزوم ارائه خدمات مشاوره ای و سلامت اجتماعی برای کارکنان مخابرات منطقه تهران تاکید کرد.

محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران نیز با اشاره به توجه مخابرات به آسیب های اجتماعی، از مجموع اقدامات مخابرات منطقه تهران در حوزه مسئولیت های اجتماعی و توجه به نیازمندی های افراد در معرض آسیب، تقدیر کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مرادی مدیر کل منابع انسانی و فراهانی کارشناس مسئول آموزش و پژوهش مخابرات منطقه تهران، محمدی معاون سلامت اجتماعی و شانجانی جانشین معاونت سلامت اجتماعی بهزیستی استان تهران نیز حضور داشتند.

نظرات : 0

ثبت نظر

20045