۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

آروان آکادمی راه‌اندازی شد/ آموزش رایگان مفاهیم Cloud

ICTPRESS - امروزه افراد و علاقه‌مندان زیاد دوره‌های آموزشی باکیفیت و البته کم‌هزینه در حوزه‌ مفاهیم Cloud و رایانش ابری را دنبال می‌کنند و قصد دارند با فراگیری اصول این فناوری به‌روز و پیشرفته مسیر مطلوبی را در بازارکار سپری کنند، آروان آکادمی برای این گروه خبر خوبی دارد!

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، آروان آکادمی به‌عنوان برگزار‌کننده‌ رایگان دوره‌های رایانش ابری شروع به کار کرده است. در این آکادمی آموزش کلاد‌ کامپیوتینگ، آموزش دواپس‌ و همه‌ی مفاهیم ابری کاملن‌ رایگان و زیر‌نظر اساتید حرفه‌ای و با‌تجربه انجام می‌شود. در این مقاله شما را با دوره‌های آروان آکادمی، نحوه‌ برگزاری دوره‌ها و نقش شرکت در این دوره‌ها برای ورود به بازار کار آشنا می‌کنیم. همچنین به بررسی اعتبار دوره‌ها می‌پردازیم. برای بهره بردن از این فرصت عالی و اطلاع از نحوه‌ ثبت‌نام در دوره‌های آروان آکادمی مطالعه‌ این مقاله را از دست ندهید.

 

دوره‌های آروان آکادمی چطور به ما برای ورود به بازار کار کمک می‌کند؟

یادگیری مفاهیم کلود و آشنایی با معماری ابری یک فرصت عالی برای ورود به یک بازار کار روبه‌رشد و پر سود است. به دلیل جدید بودن مفاهیم رایانش ابری و دواپس‌، این حوزه‌ها بازار کار خوبی دارند. در‌ نتیجه با شرکت در دوره‌های آروان آکادمی و یادگیری مفاهیم کلود می‌توانید ورودتان به بازار کار را تضمین کنید. در ادامه با یک نگاه کلی به دوره‌های آروان آکادمی و استانداردهای این دوره‌ها، میزان شانستان برای ورود به بازار کار را بررسی خواهیم کرد.

در آکادمی آروان، دوره‌ها در سه سطح پایه، حرفه‌ای و تخصصی برگزار می‌شوند. به‌این‌ترتیب مفاهیم مورد‌نیاز برای ورود به بازار کار را تا سطح یک متخصص به‌طور کامل فرا می‌گیرید. با‌توجه به نوپا بودن این مفاهیم و تعداد افراد کمی که به موضوعات رایانش ابری تسلط دارند، با شرکت در این دوره‌ها و یادگیری تخصصی مفاهیم، شانس بالایی برای ورود به بازار کار خواهید داشت.

 

معرفی دوره رایانش ابری رایگان آروان آکادمی

هدف و تمرکز آروان آکادمی بر این است که آموزش مفاهیم ابری را به‌طور کاملا تخصصی و رایگان به علاقه‌مندان ارایه‌ دهد. مباحثی که در دورهرایانشابری فرا می‌گیرید شامل تعریف پردازش ابری، ویژگی‌های آن و روش‌های استقرار و انواع خدمات قابل ارایه‌ به‌وسیله‌ ابر می‌شود. هم‌چنین معماری ابری، نحوه‌ عملکرد ارایه‌دهندگان خدمات ابری و سرویس‌های اصلی در پردازش ابری به شما آموزش داده می‌شود. با‌توجه به گستردگی مفاهیم و زیرشاخه‌های اکوسیستم ابری، آروان آکادمی برای طراحی این دوره‌ها به بهره‌گیری از سرفصل‌های مناسب و کاربردی توجه ویژه‌ای داشته است. به‌این‌ترتیب با شرکت در دوره‌‌ پردازش ابری آروان آکادمی، به‌عنوان یک تازه‌کار ابتدا با مفاهیم پردازش ابری، معماری ارایه‌دهندگان خدمات ابری و سرویس‌های آن‌ها آشنا می‌شوید. در مراحل بعدی نیز امکان انتخاب مسیر تخصصی‌تر و متناسب با علایقتان را خواهید داشت.

 

معرفی دوره رایگان دواپس‌ آروان آکادمی

دوره آموزش دواپس‌ آروان آکادمی نیز کاملن‌ رایگان و بدون دریافت هزینه برگزار می‌شود. صاحبان کسب‌وکارها به کمک دانش یک مهندس دواپس‌ می‌توانند با سرعت بیش‌تری تغییرات و به‌روزرسانی‌های مربوط به نرم‌افزارها را اعمال کنند. این موضوع منجر‌به به بهبود توسعه‌ زیرساخت‌ها و ارتقای خدمت‌رسانی به مشتریان می‌شود. در دوره آنلاین مهندسی دواپس‌ آروانآکادمی فرآیند پیاده‌سازی این مهارت‌ها را فرا می‌گیرید. سرفصل‌های این دوره کاملن‌ کاربردی و مطابق با استانداردهای جهانی هستند. هم‌چنین فرصت عالی برای یادگیری نحوه کار با ابزارهای دواپس‌ در این دوره برایتان فراهم شده است.

اگر علاقه‌مند به شرکت در دوره‌ دواپس‌ آروان آکادمی هستید باید با لینوکس تا سطح LPIC1 و آموزش شبکه تا سطح Network+ آشنا باشید. هم‌چنین به دانش برنامه‌نویسی Python یا Golang نیاز دارید. بعد از پایان این دوره، مهارت‌هایتان در‌خصوص آشنایی با سیستم‌عامل‌ها، برنامه‌نویسی، استفاده از فناوری رایانش ابری، یادگیری اصول و مبانی شبکه و امنیت، نحوه مدیریت سرور، اسکریپت‌نویسی، توانایی استقرار نرم‌افزار‌ها و آشنایی با چرخه ساخت نرم‌افزار‌ها کامل می‌شود. با‌توجه‌به به مهارت‌هایی که کسب می‌کنید و تقاضای بالا بازار‌ برای استخدام مهندس DevOps، با شرکت در این دوره آینده‌ی شغلی درخشانی خواهید داشت.

 

مزایای دوره های رایانش ابری آروان آکادمی

دوره‌های رایانش ابری آروان آکادمی با رعایت استانداردهای جهانی برگزار می‌شوند. این موضوع برای کسانی‌که علاقه‌مند به یادگیری مفاهیم ابری به‌شکل تخصصی و کاربردی و ورود به بازار کار هستند، اهمیت بالایی دارد. به‌طور‌کلی مزایای آموزش رایانش ابری در آروان آکادمی عبارتند از:

  • یادگیری رایگان مفاهیم کلود
  • آموزش مفاهیم رایانش ابری از سطح پایه تا تخصصی
  • آموزش سرفصل‌های مناسب و کاربردی
  • یادگیری مفاهیم کلود کامپیوتینگ مطابق با استانداردهای جهانی
  • یادگیری سریع با همراهی اساتید حرفه‌ای و بهره‌گیری از تجربیات آن‌ها
  • انجام تمرین آنلاین با Shell ابری رایگان

 

آموزش cloud و ورود به بازار کار با دوره‌های رایگان آروان آکادمی

در این مقاله با آروان آکادمی و دوره‌های رایگان آن و مزایای شرکت در این دوره‌ها برای ورود به بازار کار آشنا شدیم. مفاهیم رایانش ابری و دواپس‌، از حوزه‌های داغ این روزها هستند که بازار کار روبه‌رشدی دارند. با شرکت در دوره‌های آموزش کلود کامپیوتینگ و DevOps و یادگیری این حوزه‌ها، آینده شغلی‌تان تضمین می‌شود. ما در آروان آکادمی این مفاهیم را به‌شکل کاملن‌ تخصصی و کاربردی، با رعایت استانداردهای جهانی و با همراهی استادهای با‌تجربه و حرفه‌ای به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. می‌توانید جزییات دوره‌ها و سرفصل‌ها و … را در وب‌سایت آکادمی آروان کلاد ببینید.

نظرات : 0

ثبت نظر

89749