۱۴۰۳ جمعه ۰۱ تیر

تمدید شد: مهلت ثبت‌نام در کمیسیون‌های سازمان نصر تهران

ICTPRESS - مهلت ثبت‌نام در کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، تا پایان روز شنبه پنجم خردادماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مهلت ثبت‌نام در کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در پی درخواست‌های مکرر داوطلبان برای افزایش مهلت ثبت‌نام همچنین تکمیل مدارک، از سوی دبیرخانه سازمان نصر تهران، برای دومین‌بار، تا پایان روز شنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران دعوت می‌شود تا در صورت تمایل به عضویت در هر یک از کمیسیون‌ها، با ورود به صفحه پروفایل خود (از طریق نام کاربری و کلمه عبور) در پورتال سازمان و از طریق منوی سمت راست / پورتال سازمانی / فرم‌های برخط / درخواست عضویت در کمیسیون و ثبت رکورد ثبت‌نام کنند.

براساس آیین‌نامه فعالیت کمیسیون‌ها، یکی از اعضای هیأت‌مدیره، مدیرعامل یا نماینده تام‌الاختیار ایشان که در سربرگ شرکت (همراه با مهر و امضای مجاز شرکت) معرفی شده باشد، می‌توانند برای عضویت در هر یک از کمیسیون‌های سازمان (3 کمیسیون برای اعضای حقوقی و 2 کمیسیون برای اعضای حقیقی) اقدام کنند.

متقاضیان عضویت در کمیسیون‌های سازمان پس از مطالعه کامل و دقیق آیین‌نامه فعالیت کمیسیون‌ها می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۵ خردادماه ۱۴۰۳ درخواست خود را در پورتال سازمان ثبت کنند.

لازم به ذکر است کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای جلب مشارکت عملی اعضای صنف و استفاده از توان کارشناسی، اجرایی، مشاوره‌ای و امکانات اعضاء و تجمیع نظرات صنف به منظور اثرگذاری در تصمیمات‌ حاکمیتی، نظارتی، اجرایی و همچنین تولید محتوای لازم برای توسعه بازار و صنعت فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال تشکیل می‌شوند.

شرط لازم برای عضویت در کمیسیون‌ها، فعالیت صنفی در حوزه مرتبط و داشتن مجوز فعالیت معتبر است.

نظرات : 0

ثبت نظر

70750