۱۴۰۳ جمعه ۰۱ تیر

گردهم‌آیی تحول دیجیتال برای مدیران صنعت پخش مواد غذایی

ICTPRESS - در همایشی که روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ توسط شرکت ورانگر با حمایت انجمن ملی پخش ایران با عنوان تحول دیجیتال و نقش مدیران برگزار شد، حدود سیصد نفر از فعالان و مدیران صنعت پخش مواد غذایی کشور حضور یافتند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این رویداد، سهراب کارگر رئیس انجمن ملی پخش ایران در سخنرانی خود به ارزش 28 تریلیون دلاری بازار خرده‌فروشی جهان و پیش‌بینی رسیدن به 37 تریلیون دلار در سال 2027 اشاره کرد و چالش‌های مهم این صنعت در ایران را برشمرد.

وی همچنین تعیین متولی برای تدوین یک قانون و نظام یکپارچه برای صنعت پخش و لجستیک کشور، افزایش و توسعه ارتباط شرکت‌های پخش با صنعت و دانشگاه، تفکیک ساختاری فروش و زنجیره‌ تامین در شرکت‌های پخش، سرمایه‌گذاری بنیادین در توسعه‌ نرم افزارها و استفاده از فناوری‌های نوین، حمایت دولت برای توسعه شرکت‌های 3PL در مقیاس‌های استانی و کشوری، توسعه دانش و فناوری موجود در صنعت توزیع FMCG و تلاش برای کاهش سطح تصدی‌گری دولت و حفظ، توسعه و نگهداشت نیروهای انسانی متخصص را به عنوان راهکارهای اصلی با هدف ایجاد تحول در این صنعت و رفع فروماندگی‌های کنونی برشمرد.

در ادامه، علی‌رضا شیعه دوست مدیر عامل شرکت ورانگر به مرور عملکرد این شرکت طی بیست و سه سال گذشته در ارائه راهکارهای فرایندی و نرم افزاری فراگیر به صنعت پخش کشور پرداخت و به متناسب‌سازی‌ راهکارهای متعدد برای حوزه‌های مختلف پخش اشاره کرد.

سخنران بعدی، آرمان فضلی رئیس هیات مدیره شرکت ورانگر بود که ضمن تشریح انگیزه و هدف شرکت سرمایه‌گذاری مکس امید به ورانگر و همچنین اشاره به ورود یک شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی (Private Equity) به یک شرکت نرم افزاری پر سابقه برای اولین بار، از برنامه‌های این شرکت در آینده، از جمله حرکت به سمت رایانش ابری، استفاده از کلان داده‌ها، بهره‌گیری از هوش مصنوعی و همچنین ارائه راهکارهای تحت وب ورانگر در آینده‌ نزدیک سخن گفت.

در پایان، احمدرضا نخجوانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مکس‌ امید، به سخنرانی درباره‌ نقش مدیران ارشد در ایجاد تحول در سازمان و تشریح مدل‌های کاربردی جهانی در مدیریت سازمان پرداخت.

نظرات : 0

ثبت نظر

65108