۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تیر

سرویس مرکز تماس ابری مخابرات تهران رونمایی شد

ICTPRESS - «متاما» مرکز تماس ابری مخابرات منطقه تهران، روز یکشنبه دهم تیرماه هم‌زمان با دومین روز از برپایی بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه الکامپ، با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، منطقه تهران و شرکت نواتل و جمعی از فعالان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور رونمایی و تفاهم نامه همکاری مبادله شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در آیین رونمایی از این سرویس جدید با عنوان «متاما» که با همکاری مخابرات منطقه تهران و شرکت دانش‌بنیان نواتل، نخستین ارائه کننده خطوط ابری به انجام رسیده است، زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، اقدام مخابرات منطقه تهران در انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت دانش‌بنیان نواتل و ارائه سرویس متاما را در زمره سیاست‌های کلان و راهبردی مخابرات ایران برشمرد و تغییر رویکردها به سمت کسب‌و‌کارهای نوین و گسترش شراکت با سازمان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در سایر حوزه‌ها را در چارچوب سیاست‌های راهبردی این شرکت عنوان کرد.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران بر ضرورت ارائه مطلوب خدمات پس از فروش، کیفیت سرویس و قیمت مناسب تاکید کرد و کاهش هزینه‌های مشترکان، گسترش شرکای تجاری با منطقِ برد برد و حرکت بسوی کسب‌و‌کارهای نوین را از مهم‌ترین رویکردهای شرکت مخابرات ایران برشمرد.

در این مراسم ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران تشریک مساعی این شرکت با شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله نواتل و استفاده از سرویس «متاما» به عنوان نخستین ارائه‌کننده مرکز تماس ابری را، در کاهش هزینه‌های جابجایی خطوط مورد استفاده مشترکان بویژه مشترکان تجاری و دارندگان شماره پنج رقمی موثر دانست و اظهار داشت: با استفاده از سرویس متاما، نیازی به جابجایی و نصب تجهیزات نیست و انتقال خط در هر نقطه‌ای از تهران به سهولت امکان‌پذیر شده است.

وی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و انعقاد تفاهم نامه با نواتل را در راستای راهبردهای اقتصاد دیجیتالی شرکت مخابرات ایران قلمداد کرد و از برنامه ریزی‌های متعدد برای گسترش همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کسب و کارهای نوین خبر داد.

در ادامه فروزنده مدیرعامل شرکت نواتل با بیان اینکه صاحبان کسب و کار که از خطوط مخابرات برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون تغییر، شماره‌های خود را با استفاده از سرویس متاما، ابری کرده و از مزایای بی‌شمار سرویس مرکز تماس ابری با همان شماره بهره‌مند شوند، بیان کرد: متاما تصویر جذاب حرکت از سرویس قدیمی تلفن مخابراتی به یک سرویس مدرن و پیشرفته را در ذهن تداعی می‌کند و با فعال شدن این خدمات، همه تماس‌ها بر بستر اپلیکیشن متاما برقرار شده و دیگر نیازی به حضور در محل کار برای پاسخگویی تماس‌ها نیست.

وی مدیریت پرسنل و تماس‌های مشتریان، منشی گویا و صف انتظار بدون نیاز به تجهیزات و نیروی متخصص، برقراری تماس‌ها روی اپلیکیشن اختصاصی متاما، عدم وابستگی به محل فیزیکی برای پاسخگویی و همه قابلیت‌های یک مرکز تماس را از مزایا و ارزش‌هایی که با سرویس متاما خلق می‌شود، عنوان کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

36073