۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تیر

راهکار یکپارچه SAP/ ورانگر برای شرکت‌های پخش کشور

ICTPRESS - شرکت ورانگر و شرکت ام‌سیس (Msys) ارائه‌دهنده‌ راهکارهای SAP، قرارداد همکاری برای ارائه‌ راهکارهای مشترک در سطح سازمان‌های پخش کلان مقیاس (Enterprise)، بزرگ و متوسط امضا کردند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شرکت ورانگر طی دو دهه فعالیت خود، موفق به ارائه راهکارهای جامع پخش برای شرکت‌های کلان مقیاس تا متوسط و کوچک بوده است. در این میان، هرچند راهکارهای فرایندی و نرم‌افزاری ورانگر به شکل جامع و فراگیر، پوشش دهنده‌ فرایندهای چنین شرکت‌هایی بوده، درخواست‌هایی از سوی برخی سازمان‌های بزرگ مطرح میشده است که بنا به صلاح‌دید یا ماهیت فعالیت، خواسته‌اند بخشی از فرایندهای خود را با راهکارهای جهانی SAP پوشش دهند، اما همچنان نیاز به راهکارهایی داشته‌اند که پوشش‌دهنده‌ فرایندهای فروش و پخش خاص کشور ایران باشد. 

با این مقدمه، شرکت ورانگر و شرکت ام‌سیس (Msys) که یکی از مطرح‌ترین ارائه‌دهنده‌‌ راهکارهای SAP در کشور بوده و تاکنون بیش از بیست پروژه‌ موفق SAP ERP را پیاده‌سازی کرده است، روز یکشنبه دهم تیرماه جاری، قرارداد همکاری به منظور ارائه راهکارهای مشترک در سطح سازمان‌های پخش کلان مقیاس (Enterprise)، بزرگ و متوسط امضا کردند.

این دو شرکت که در گذشته، تجربه‌ ارائه‌ موفق راهکار یکپارچه‌ یادشده را برای «گروه زر» داشته‌اند،ارائه و توسعه‌ این تجربه در دیگر شرکت‌های پخش را در برنامه دارند.

لازم به ذکر است بر اساس این توافق، راهکارهای SAP برای شرکت‌های پخش با مقیاس متوسط نیز همچون Business One به همراه راهکارهای فروش و پخش و حتی دیگر ماژول‌های منتخب ورانگر قابل متناسب‌سازی و بهره‌برداری خواهد بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

94882