۱۴۰۳ یکشنبه ۱۸ شهریور

نگاهی به مشخصات Galaxy Ring سامسونگ؛ تسهیل سلامتی شروع با خواب

ICTPRESS - گجت Galaxy Ring سامسونگ رویکردی مستقیم و بی‌واسطه در زمینه سلامتی ارائه می‌دهد؛ این محصول به راحتی روی انگشت قرار می‌گیرد و حتی در خواب هم وظایف خود را برای نظارت بر سلامتی و ردیابی داده‌های بدن را انجام می‌دهد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شرکت سامسونگ به‌تازگی از Galaxy Ring و ساعت‌های Galaxy Watch7 و Galaxy Watch Ultra رونمایی کرده است. پوشیدنی‌های جدید سامسونگ، با تکیه بر قدرت Galaxy AI، تجربه هوشمند سلامتی را برای همگان فراهم می‌کنند. مدل‌ها و سری‌های جدیدی که به سبد محصولات پوشیدنی سامسونگ اضافه شده‌اند، با رویکرد محوری سامسونگ برای Galaxy AI طراحی شده‌اند. این رویکرد مواردی همچون ارتقای سلامت دیجیتال، ارائه داده‌های شخصی‌سازی‌شده و تجربه‌های سلامتی و تندرستی مناسب برای رسیدن به درکی کامل و جامع از سلامتی روزمره را شامل می‌شود.

Ring رویکرد ساده‌ای برای سلامتی روزمره دارد. این محصول از فناوری‌ سنسورهای قابل اتکا و مطمئن سامسونگ در کوچک‌ترین شکل خود بهره می‌برد و داده‌هایی را در اختیار کاربر می‌گذارد که بتواند به راحتی سلامتی خود را نظارت و کنترل کند.

 

 

این محصول با این هدف طراحی شده که در هفت روز هفته و به شکل 24 ساعته مورد استفاده قرار بگیرد. به همین منظور وزن سبکی دارد که بازه بین 2.3 گرم تا 3.0 گرم را شامل می‌شود تا برای استفاده طولانی مدت کاربران احساس راحتی بیشتری داشته باشند. طراحی متمایز موسوم به concave design باعث شده تا این محصول در عین اینکه ظاهر تازه‌ و جذابی به استایل‌‌تان می‌بخشد، از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. این محصول تا 10ATM در برابر نفوذ و فشار آب مقاوم است و با توجه به پوشش تیتانیومی گرید 5 آن می‌توانید با خیالی راحت Galaxy Ring را در هر مکانی بدون نگرانی از آسیب‌های احتمالی بپوشید. عمر باتری این محصول به حدی است که تا هفت روز استفاده مداوم را به شما می‌دهد. همچنین یک قاب شارژ ویژه برای آن طراحی شده که با نور پردازی LED زیبایی، وضعیت شارژ را به شما اطلاع می‌دهد. شما می‌توانید براساس استایل و سلیقه‌تان این محصول را از بین سه رنگ : مشکی، نقره‌ای و طلایی انتخاب کنید. ضمن اینکه کیت سایزبندی مخصوص به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین اندازه را از بین 9 گزینه ممکن انتخاب کنید.

با داشتن Galaxy Ring شما می‌توانید از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر حالت و وضعیتی لذت ببرید. این قابلیت‌ها طبق نیازهای شما شخصی‌سازی می‌شود و به کمک فناوری پیشرفته Galaxy AI به مرور زمان قدرتمند‌تر از قبل عمل می‌کند.  

 

 

همه این داده‌ها و اطلاعات در پلتفرم Samsung Health به عنوان یک سرویس رایگان و منسجم ادغام می‌شود تا به شکل یکپارچه‌ای به همه موارد مورد نیاز دسترسی داشته باشید. خواب به عنوان یکی از پایه‌های مهم سلامتی روزمره نقش محوری دارد. Galaxy Ring دارای بهترین قابلیت‌های تجزیه و تحلیل خواب است و با الگوریتم‌ قدرتمند هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا الگوهای خواب خود را درک کرده و عادت‌های بهتر و سالم‌تری بسازید. این قابلیت‌ها علاوه بر ارائه امتیاز خواب (Sleep Score) و بررسی خروپف و صداهای حین خواب، معیارهای تازه‌تر دیگری همچون حرکت در حین خواب، مدت زمان به خواب رفتن افراد، ضربان قلب و نرخ تنفس را بررسی می‌کنند تا تجزیه‌ و تحلیل دقیق و مفصلی از خواب شخص ارائه دهند. ضمن اینکه قابلیت Cycle Tracking از طریق نظارت بر دمای پوست‌تان در طول شب، چرخه قاعدگی شما را پیگیری می‌کند.

با داشتن این داده‌ها و آمارهای انگیزشی که از طریق Galaxy Ring بدست می‌آورید، می‌توانید روز خود را شاداب‌تر و پرانرژی‌تر از همیشه شروع کنید. شروع این ماجرا با Galaxy AI است که گزارش‌های سلامتی مفصل و دقیقی را بر اساس معیارهای مختلف ارائه می‌دهد.  قابلیت جدید «امتیاز انرژی» یا Energy Score یک ویژگی‌ مبتنی بر Galaxy AI است که شما را از راهکارها و روش‌هایی که سطح سلامتی روزمره‌تان را افزایش می‌دهد، باخبر می‌کند. شما با آگاهی از وضعیت فیزیکی و امتیاز انرژی خود می‌توانید برنامه‌ مناسبی را در جهت ارتقای سلامتی طرح‌ریزی کنید. این قابلیت، سلامتی جسمی و روانی شما را براساس چهار معیار : خواب، میزان فعالیت، ضربان قلب در طول خواب و تغییرپذیری ضربان قلب در زمان خواب؛ محاسبه می‌کند. ضمن اینکه قابلیت Wellness Tips با تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات سلامتی‌تان، نکات و توصیه‌های شخصی‌سازی شده و متناسب وضعیت‌تان را به شما ارائه می‌دهد.

Galaxy Ring از قابلیت‌های مختلفی برای نظارت گسترده بر روی سلامتی روزانه‌تان برخوردار است. یکی از این بخش‌ها به نظارت روی عملکرد و سلامتی قلب اختصاص دارد. در این زمینه Galaxy Ring با قابلیت هشدار ضربان قلب (Heart Rate Alert) در هنگامی که ضربان قلب شما به شکل غیرمعمولی پایین یا بالا می‌رود، از طریق اپلیکیشن Samsung Health در لحظه و بدون درنگ شما را با اعلان‌های فوری خود مطلع می‌سازد. ويژگی‌ بررسی آنی ضربان قلب (Live Heart Rate Check) جزئیات بیشتری را در مورد ضربان قلب‌تان، میزان ضربان در دقیقه، مدت زمان و زمان شروع به شما ارائه می‌دهد.

Galaxy Ring به شما کمک می‌کند تا سبک زندگی فعال و پرانرژی‌ای داشته باشید و با انگیزه زیادی تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید. قابلیت تشخیص خودکار تمرین (Auto Workout Detection) میزان پیاده‌روی و دوندگی شما را ردیابی می‌کند و همچنین قابلیت هشدار غیرفعال بودن  (Inactive Alert) نیز وظیفه یادآوری تمرینات فیتنس و تناسب‌اندام روزانه‌تان را بر عهده دارد تا همیشه پرانگیزه بمانید.

علاوه بر همه این قابلیت‌ها، Galaxy Ring این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با ژست‌ حرکتی ساده‌ای همچون دو بار کشیدن دو انگشت به سمت هم (double pinch) فرمان‌های گرفتن عکس یا خاموش کردن زنگ هشدار گوشی را بر روی آن اجرا کنید. برای زمان‌هایی که از مکان Galaxy Ring اطلاعی ندارید، می‌توانید به سادگی به بخش Find My Ring در Samsung Find مراجعه کرده تا به کمک گوشی‌ هوشمندتان از مکان آن مطلع شوید.

نظرات : 0

ثبت نظر

18492