۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهریور

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ از مینی‌ اپ‌استور تا مرورگر چندزبانه

ICTPRESS - تلگرام در به‌روزرسانی جدید خود قابلیت‌های شگفت‌انگیزی را معرفی کرده است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ویژگی‌های جدید تلگرام شامل مرورگر داخلی با پشتیبانی از چندین زبانه، مینی اپ‌استور و امکان هدیه دادن ستاره به دوستان و برخی دیگر از قابلیت‌ها می‌شود. مهم‌تر از همه، این پیام‌رسان محبوب با ارائه دسترسی به وب ۳ برای نزدیک به یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، گامی بزرگ در عرصه فناوری برداشته است.

 

مرورگر داخلی پیشرفته 
 
یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های این آپدیت به مرورگر داخلی تلگرام مربوط می‌شود. اکنون می‌توانید با مرورگر درون برنامه‌ای تلگرام چند تب را باز کنید. همچنین زمانی که در حال استفاده از مرورگر هستید و پیامی برای شما ارسال می‌شود، بدون از دست رفتن موقعیت مرورگر، می‌توانید پیام‌ها را بخوانید. 

همچنین امکان ذخیره‌سازی لینک‌ها در Saved Messages و بوک‌مارک‌کردن آن‌ها دیگر ویژگی جدید آپدیت است.

 

فروشگاه مینی اپ‌ها 
 
تلگرام همچنین تب جدیدی با نام Apps را به صفحه جستجو اضافه کرده که لیست اپ‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید و همچنین محبوب‌ترین مینی‌اپ‌های تلگرام را شامل می‌شود. 

این در حالی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با ویدیو و تصاویر، پیش‌نمایشی از اپ‌های خود ارائه کنند.

 

به دوستان خود Stars هدیه دهید! 

با این آپدیت همچنین می‌توانید به دوستان و مخاطبین خود Stars اهدا کنید. Stars نوعی ارز دیجیتال درون تلگرام است که با آن می‌توان محصولات دیجیتال خریداری یا به محتواهای پولی دسترسی پیدا کرد.

 

استفاده از فلاش هنگام ضبط ویدیو مسیج 
 
همچنین با این آپدیت، هنگام ضبط یک ویدیو مسیج جدید می‌توانید فلاش دوربین خود را روشن کنید.

 

نمایش وضعیت آب‌و‌هوا در استوری‌ها

ویژگی جدیدی هم به استوری‌های تلگرام افزوده شده که از طریق آن می‌توانید وضعیت آب‌و‌هوا و دمای محل زندگی خود را به اشتراک بگذارید؛ این اطلاعات همراه با افکت‌های انیمیشنی جذابی نمایش داده می‌شوند.

 

انتخاب کاور برای استوری‌های ویدیویی 
 
در نهایت، اکنون هنگامی که قصد انتشار یک استوری ویدیویی دارید، می‌توانید یک فریم از آن را به‌عنوان کاور انتخاب کنید.

بر اساس اعلام تلگرام، بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر ماهانه با مینی‌اپ‌های این سرویس پیام‌رسان تعامل دارند. این برنامه‌ها شامل بازی‌ها، چت‌بات‌های هوش مصنوعی و ابزارهای جانبی می‌شوند که تجربه‌ی کلی کار با تلگرام را بهبود می‌دهند.

نظرات : 0

ثبت نظر

87672