۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهریور

بهترین وبسایت خرید اقساطی کالا

ICTPRESS - امروزه خرید کالا به صورت آنلاین به دلیل برخورداری از مزایای بی‌شمار از خریدهای سنتی سبقت گرفته و اکثر افراد تمایل بیشتری به این نوع روش خرید دارند. 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، باتوجه به تورم موجود در بازار لوازم خانگی، دیجیتال و تجهیزات مختلف و بالا رفتن قیمت این محصولات، خرید اقساطی به یکی از روش‌های محبوب تبدیل شده است. این روش خرید با شرایط مختلف از طریق فروشگاه‌های مختلفی امکان‌پذیر بوده و با توسعه تجارت آنلاین و رونق گرفتن فروشگاه‌های اینترنتی، خرید قسطی کالا در این سایت‌ها نیز امکانپذیر است. یکی از مزایای خرید قسطی از این وب‌سایت‌ها، در دسترس بودن آن‌هاست.

با توجه به پرطرفدار بودن روش خرید اقساطی از سایت‌های فروشگاهی، در این مقاله ما سعی کرده‌ایم در کنار سایت فروشگاهی کارت به‌عنوان یکی از مراجع معتبر و قابل اعتماد برای خرید انواع لوازم خانگی و دیجیتال، چند سایت معتبر دیگر را نیز معرفی کنیم تا بتوانید به‌سهولت نسبت به خرید قسطی کالا اقدام کنید.

 

 

از متداول‌ترین روش‌های خرید اقساطی در ایران، خرید با چک و سفته است که معمولا برای خرید محصولات با قیمت بالا کاربرد دارد. این روش‌ها به مشتری فرصت لازم برای بازپرداخت مبلغ کالا در اقساط متنوع و ماهیانه می‌دهد. در ادامه با این روش‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

1- خرید اقساطی با چک

این روش یک روش متداول برای خرید کالاها و خدمات مختلف است که فرصت مناسبی را برای پرداخت اقساط به‌صورت ماهانه برای خرید فراهم می‌کند. در خرید اقساطی با چک، مشتری یک چک به فروشنده می‌دهد و تعیین می‌کند در ازای خدماتی که دریافت کرده است چه مقادیری به‌عنوان اقساط پرداخت خواهد کرد.

 

2- خرید اقساطی با سفته
خرید با سفته نیز یکی از روش‌های پرطرفدار برای خرید اقساطی در ایران محسوب می‌شود که اکثر فروشگاه‌های آنلاین و حضوری این روش را برای ارائه محصولات خود به‌صورت اقساطی، اعلام می‌کنند. در این روش خریدار یک سفته به مبلغ مشخص به فروشنده ارائه داده و در ازای آن کالاهای مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه آن‌ها به صورت اقساط خرید می‌کند.

 

مزایای استفاده از خرید اقساطی آنلاین

در حقیقت خرید قسطی کالا برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید کالای مورد نیاز خود را خرید کرده و هزینه آن را به مرور زمان بپردازید؛ از این رو این روش یکی از اقتصادی‌ترین روش‌ها برای خرید کالا محسوب می‌شود. از جمله مزایای استفاده از سایت‌های خرید اقساطی کالا عبارت است از:

  • سهولت خرید: بدون نیاز به حضور در فروشگاه، در هر مکانی می‌توانید خرید کنید.
  • سرعت: با این روش خرید اقساطی و اعتبارسنجی شما بسیار سریع صورت می‌پذیرد.
  • تنوع بالای کالا و خدمات: پلتفرم‌های آنلاین برای خرید اقساطی کالا، طیف وسیعی از کالا و خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند.
  • مقایسه آسان: با توجه به وجود وب‌سایت‌های رسمی برای هر پلتفرم، می‌توانید شرایط اقساط، قیمت، پیش پرداخت و غیره پلتفرم‌های مختلف را  بررسی کرده و بهترین شرایط را انتخاب کنید.
  • شرایط متنوع باز پرداخت: در هر پلتفرم شرایط بازپرداخت اقساط  به صورت میانگین بین یک ماه تا سه سال متفاوت است.
  • امکان دریافت کردن وام با سود کم: می‌توانید اعتبار خرید خود را از پلتفرمی دریافت کنید که کمترین سود را دریافت می‌کند.

 

بهترین سایت های آنلاین خرید اقساطی کالا

برخلاف سال‌های گذشته که خرید اقساطی کالا از یک فروشگاه شرایط سخت و دردسرهای زیادی نظیر داشتن ضامن یا گذاشتن چک داشت، این روزها به دلیل تورم بالا و پایین آمدن توان مالی مردم برای خرید، سایت‌های خرید قسطی به‌عنوان واسطه میان خریدار فروشنده شروع به فعالیت کردند و کار خرید قسطی کالا را راحت کرده‌اند. در این بخش سعی کرده‌ایم تعدادی از بهترین سایت‌هایی فروش اقساطی کالا را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید با اطلاعات کامل نسبت به خرید اقدام کنید.

 

1- فروشگاه کارت

فروشگاه کارت یکی سایت‌هایی فروشگاهی است که فعالیت خود را در زمینه عرضه محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی در سال 1401 با هدف افزایش قدرت خرید مشتری آغاز کرده است. این سایت برای دستیابی به اهداف خود راهی سریع، آسان و مطمئن را برای خرید قسطی محصولات مختلف با قیمتی مناسب ارائه داده و اصالت و قیمت کالاهای خود را تضمین می‌کند.

در کارت آنلاین خرید قسطی کالا نظیر خرید قسطی گوشی و لپ‌تاپ و همچنین لوازم خانگی در کمترین زمان و با ارائه کمترین مدارک امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید خرید اقساطی خود را بدون پرداخت هیچگونه هزینه عملیات با کمترین پیش پرداخت انجام دهید. ضمن اینکه کارت آنلاین ضمانت بازگشت 7 روزه برای محصولات خود در نظر گرفته و همچنین در صورت خرید اقساطی یا نقدی از این سایت، محصولات به‌صورت رایگان ارسال خواهند شد. مراحل خرید قسطی لپ تاپ و سایر محصولات کارت آنلاین عبارتند از:

  • انتخاب کالا و تعیین دوره بازپرداخت
  • واریز پیش ‌پرداخت
  • ارسال تصویر کارت ملی و برگه ثنا
  • تکمیل چک‌ها و ثبت در سامانه صیادی
  • امضای قرارداد و ارسال تمام مدارک به شرکت
  • ارسال کالا

برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان سایت کارت در ارتباط باشید.

2- سایت لندو

سایت لندو برای سهولت خرید اقساطی به صورت آنلاین، در سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است. این سایت برای خرید اقساطی کالا از مشتریان ضامن درخواست نکرده و تمام مراحل دریافت اعتبار به‌صورت آنلاین در این سامانه انجام می‌شود. شما می‌توانید پس از ثبت درخواست در سایت و انتخاب فروشگاه مورد نظر خود، مبلغ وام و تعداد ماه‌های بازپرداخت را مشخص کرده و پس از انجام این مراحل، مدارک خود را ارسال کنید.

 

3- قسطی کلاب

قسطی کلاب نیز یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و فعال در زمینه فروش نقدی و اقساطی کالاهای متنوع است که در سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و شرایط خرید قسطی انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، وسایل نقلیه، آرایشی بهداشتی، اداری و مواردی از قبیل را در کمترین زمان و هزینه‌هایی مقرون‌به‌صرفه فراهم کرده است.

 

4- تهران قسطی

تهران قسطی نیز یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و استان که در سال 87 فعالیت خود را در زمینه فروش اقساطی کامپیوتر، لپ‌تاپ و گوشی آغاز کرده و کالاهای خریداری شده را با کیفیت بالا و گارانتی معتبر در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل می‌دهد. از شرایط خرید قسطی کالا در تهران قسطی، دریافت یک‌چهارم هزینه محصول به‌عنوان پیش پرداخت است. مابقی هزینه به‌صورت اقساط 4 تا 24 ماهه بدون نیاز به ضامن و سفته دریافت خواهد شد.

 

فروشگاه کارت

 

5- قسطی آنلاین

فروشگاه قسطی آنلاین نیز با هدف فروش نقد و اقساط لوازم دیجیتال، فعالیت خود را در سال 93 آغاز کرده است. این فروشگاه با هدف فراهم کردن شرایط برای کسانیکه توان خرید نقدی را ندارند، شرایط فروش اقساطی را ارائه می‌دهد. خدمات ارائه شده در قسطی آنلاین هم به‌صورت حضوری و هم آنلاین قابل دریافت بوده و شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی موبایل، لپ‌تاپ، کنسول بازی، دوربین عکاسی، ساعت هوشمند و تلویزیون به‌صورت نقد و اقساط به این سایت مراجعه کنید.

 

جمع بندی

امروزه خرید کالا به صورت آنلاین به دلیل برخورداری از مزایای بی‌شمار از خریدهای سنتی سبقت گرفته و اکثر افراد تمایل بیشتری به این نوع روش خرید دارند. ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از برترین سایت‌های خرید قسطی کالا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با بررسی سایت‌های معرفی شده به صورت آنلاین خرید قسطی کالای مورد نظر خود را انجام دهید.

یکی از برترین سایت‌های خرید قسطی کالا در ایران، همان طور که در بالا اشاره کردیم  فروشگاه کارت است که امکان خرید قسطی گوشی، خرید قسطی لپ تاپ، خرید قسطی لوازم خانگی از جمله خدماتی است که این پلتفرم به شما عزیزان ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این وبسایت در تماس باشید و از مزایای خرید قسطی کالا در کارت آنلاین بهره‌مند شوید.

نظرات : 0

ثبت نظر

55767